• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Nadjis

Gillade Snäckan skarpt, men igår var han lätt sämst. Tror han gjorde fel i att välja den låten, skulle valt någon med mer ös i. T ex Run to the hills. DÅ skulle han ha regerat. Men jag är som sagt inte ett dugg förvånad att han åkte ut, han var ju sämst även om han var min favorit.

• glammis

Är det bara jag som tycker att Johan var riktigt bra igår? Jag håller med om att Danny var usel dock, synd han är ju min favvo! Men han kommer igen nästa vecka!

• Saza

Åh vad skönt att snäckan åkte!

Men kommentaren till varför han åkte ut "jag tror inte så många kände igen låten"... Skojar han??
    Tror han att det var därför han åkte ut är han dummare än jag trodde...

// Sandra - mamma till Wilma 051013
  • Loren

Försöker bläddra tillbaka i tråden, men hittar inte vilka två som var i botten förutom Snäckan??

• dio

Cissi och öööh vem var det mer?

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Scrapmom

Johan, som jag tyckte var bra. Linda borde ha stått där, hon var riktigt dålig.

Markus var bra som vanligt, Danny var bra, Cicci var okej, Erik var bra. Felicia var okej, Snäckan var kass.

• Tinkerbellan

Tur att smaken e annorlunda.. jag e en rocktjej o snäckan rockade som en rockare ska göra...

• Bei Bei

Jag tycker Felicia var usel igår, mesig & släppte inte loss. Skulle vilja ge henne lita av ciccis energi & jävla anamma. Snäckan var, eh ja snäckan... Han mumlar & gör sig till. Har undrat hela tiden vad en kille som han gör i idol?
    Johan blev överröstad av sitt band & hade valt en svår låt, tycker han är knepig & jag förstår mig inte riktigt på honom. En mjukis i ett hårt skal?

♥ Ronja ♥