• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • emma2006
    NoomiNoomi skrev 2006-09-08 19:11:16 följande:
    Är det slutaudition i STHLM ikväll?
    Japp
  • Nbottning

Nåväl, jag ska inte sabba eran tråd nu! Ni ska givetvis titta på IDOL och prata om det. Jag vill bara att man ska vara medveten om att allt har en baksida.

all kärlek//per

• aktuelle

Nbottning : de är ju mycket väl medvetna om vad de kan få för respons och trots detta vill de vara med i tv och de vill sjunga för juryn. Det är ju inte som om de inte vet vad de ställer upp på, det hade varit en annan femma..

• Helen72a
    Nbottning skrev 2006-09-08 19:12:15 följande:
    "dom måste ju ha left i en "skyddad" värld eller något"Ja men se sådan tur då att Clabbe o Co. finns och upplyser den stackaren på bästa sändningstid. Jag bryr mig väl inte om att någon som kan sjunga får veta att denne inte kan det. Jag vänder mig mot att man gör TV av det och på vilket sätt man gör det.
    Japp, det e tur att dom finns
  • smultronbubbla

Har jagf missat något som Flutterby skrivit? Vilken låt är "den där"?

• emma2006

Nbotting - jag måste försvara programmet genom att säga att de som ställer upp gör det FRIVILLIGT.

• smultronbubbla

Såg det nu Skit att jag missade det avsnittet.

• emma2006
    smultronbubbla skrev 2006-09-08 19:16:14 följande:
    Har jagf missat något som Flutterby skrivit? Vilken låt är "den där"?
    En idiot sjöng en s.k låt med texten "Varje gång jag r*nkar tänker jag på din mamma" eller nåt intelligent i den stilen...
  • Engla75

Tror det var Dennis Lindberg som jag tyckte var bra (kollade på några klipp, men lyckas inte få något ljud...)

Svar på tråden Idol 2006