• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Jennie med ie
    emma2006 skrev 2006-09-08 21:02:00 följande:
    Jsut det, Oh baby I love your way- Emma fick man inte heller se. Men gick hon vidare?
    Hon var väl bland de som var kvar nu när avsnittet slutade, så hon lär väl ha fått en ny chans. Hade hon åkt ut tror jag de visat henne just eftersom det var rätt mycket uppmärksamhet kring henne under auditionturnen.
    --> Skjut inte upp till morgondagen vad du kan göra i övermorgon
  • Gumlan

bonden är väl anders, han den super lugna killen, han verkade ju inte miiinsta lilla nervös ju!

• ming

På Idols hemsida kan man rösta vem som var bäst ikväll, men då kan man bara rösta mellan fem stycken ju....
    Jag röstade iaf på Kimberly, av de fem.

In yo face!
  • ming

Danny - No one else come close to you (33,3 %) Ville - Meaning (10,7 %) Azra - Fighter (23,7 %) Kimberly - Why can´t I (24,5 %) Sara - egen låt (7,8 %)
    514 röster totalt

In yo face!
  • Hannahs mamma

såg nån vad som hände med Sysonen? Hon med pircingarna och han med glajjerna? DOM e mina favvisar... Ja och Johan och Patrizia och Kimberly och Azra... haha

Stolt mamma till Hannah 020328
  • Jozie

spännande det var! så måste man vänta ända till nästa fredag...Fundersam

och jag som tyckte att lisa var så söt men hon brast nog mest av alla ikväll, med lite träning så tror jag ändå hon kan bli något, hon har ju potential!

En ängel går vid min sida...
  • ming

Syskonen gick nog vidare, men inte bland de 20 bästa. Systern såg man iaf på klippen från kommande avsnitt.

In yo face!
  • Hannahs mamma
    ming skrev 2006-09-08 21:24:08 följande:
    Syskonen gick nog vidare, men inte bland de 20 bästa. Systern såg man iaf på klippen från kommande avsnitt. In yo face!
    Ooookey... Hoppas brorsan gick vidare oxå... Diggar han stenhårt!!!
    Stolt mamma till Hannah 020328
Svar på tråden Idol 2006