• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Henrik28

Hade Mogge vita vårtor i ansiktet?

• Hustomten
    softsofie skrev 2006-09-08 21:27:30 följande:
    ojojoj den där danny
    Ja han var rätt fin. Jäkligt lik Ola från förra året, fast snyggare.
    Det är inte mitt fel att ni är avundsjuka på mig
  • Henrik28

danny såg bra ut, men jag sätter en hundring på att han är rövpulare.

• Amidalas Mamma

Jag såg också de där vita äckliga sakerna mogge hade på kinden....bläääää

Annars tyckte jag kimberly var skitbra

• Pindus

jag känner igen bonden, var på studiebesök på "hans" bondgård när jag jobbade i förskoleklass i jan/feb :) fan vad det luktade illa :)

• Ronsa

Mogge hade finnar efter sin rakning inte värst snyggt precis tyckte faktiskt att dom kunde ha döljt dom när han skulle visa sig i tv.

• ming
    saraseal skrev 2006-09-08 21:48:34 följande:
    Henrik28 rövpulare?
    Jag fattade inte heller först, men jag tror att han menar gay.
    In yo face!
  • softsofie

jag tycker han är hur snygg som helst å ola med

jag stör mig på den där blonda tjejen som har håret uppsatt så konstigt, allt är som bara en stor blaffa, men hon kanske sjunger bra Fundersam

• Betty2

Såg att någon skrev tidigare att det inte är något avsnitt nästa vecka (pga valet) och blev lite "rädd". Men nu har jag i alla fall fått bekräftat på tv4's hemsida att det är ett 2-timmar långt avsnitt nästa fredag, tjoho!

Såg ett inlägg några sidor bak om hur finalisterna väljs ut. Det har varit likadant bägge åren, dvs delfinaler innan man fick fram de 10 finalisterna. (Och jag är 99% säker på att det var tittarröster som avgjorde båda gångerna, tror att jag själv ringde o röstade på Paul i delfinalen. Där var han betydligt bättre än i riktiga finalprogrammen...) Kommer ihåg att jag satt o hejade på Daniel Lindström i hans delfinal, och hoppades att han skulle bli en av de 10 finalisterna. Fast delfinalerna var "större" förra året jämfört med första året, genom att de hade publik i studion osv.

Svar på tråden Idol 2006