• Zaga 85

Äter din katt nåt ovanligt?? ^^

Min lilla Zaga är ganska rolig hon ^^ Hon äter nästan allt:
    Bönor, ärtor, sallad, gurka, majs, broccoli, OLIVER, bröd, champinjoner och lite annat som jag inte kan komma på nu ^^
    Givetvis har hon aldrig fått något av dessa i mängder utan bara en liten smakbit, men det är ganska lustigt ändå, hon är så söt och verkligen såååååå speciell!
    Älskar min lilla prinsessa^^

• Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^
  • Arga Klara

Mina båda är galna i oliver, majs, ärtor, popcorn och bananer!

• Alicia05sMamma

Vår katt skrutt vill enbart äta torrfoder med undantag för tonfisk. Allt annat ratar hon helt.

Lixom vilken katt äter inte kött, fisk, vispat ägg mm.

• GME

Inget ovanligt kanske men hon äter alla flygfän som samlas utanför fönstret (när lampan inne är på. Så när vi ser på TV studsar hon omkring utanför fönstret o slickar på rutan

• emblasol

Min ena katt äter gärna på våra kläder. Favoriten är resår och badkläder. Inte så hälsosamt dock.

• Zarisen

Våra kissar tycker om mariekex, havregrynsgröt, knäckebröd och okokt pasta.

• sweedy

Min kisse är galen i yoghurt. Det är det bästa hon kan få tycker hon. Så hon brukar få slicka rent min yoghurt burk. Så hon sitter och väntar otåligt varje gång jag äter yoghurt för hon hör när jag öppar dem.

• bluemountain

hahahaha lasagne, okokt pasta, vällingpulver, havregryn, oliver, bönor, rice crispies, bacon. (hon får så klart inte detta utan hon tar sig rätten bakom ryggen hahahaha)

Men hon stenvägrar att äta fisk, räkor, äggula, tonfisk om den ligger i vatten, måste vara olja, våt kattmat (enstaka sorter går ner i brist på annat)

Hennes bästa är källar rökt skinka. Ingen annan skinka får henne att reagera så. Hon kastar sig över shoppingpåsarna nästan innan man hunnit öppna dörren

• bluemountain

aaah jag glömde marabou mjölkchoklad och glass... det är ju giftigt med choklad men hon ger sig inte förrän hon fått slicka lite på på hörnet på en ruta. skrattande kon´s ostkuber är hon också tosig i. ( höll på att skriva galna kon´s )

• tottalisa

Min ena katt ska ha 1 russin om dan. Hade gärna velat ha fler men magen börjar bli lite rund...

• Miafia33

Min hankatt äter grillchips och min honkatt gillar Piggelin

inget som jag brukar mata dom med direkt, men dom smakar gärna

Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^