• Zaga 85

Äter din katt nåt ovanligt?? ^^

Min lilla Zaga är ganska rolig hon ^^ Hon äter nästan allt:
    Bönor, ärtor, sallad, gurka, majs, broccoli, OLIVER, bröd, champinjoner och lite annat som jag inte kan komma på nu ^^
    Givetvis har hon aldrig fått något av dessa i mängder utan bara en liten smakbit, men det är ganska lustigt ändå, hon är så söt och verkligen såååååå speciell!
    Älskar min lilla prinsessa^^

• Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^
  • Kattmamma1

Elvis gillar kalamataoliver, majs, välling, räkost, kebabkött, honungsmelon m.m
    Det verkar som om många katter gillar just oliver och majs!

• Leonora78

Vår förra katt gillade ostbågar och var helt galen i gummiband Sallad gillade han också.
    När han nångång tagit nån mus på sommaren brukade han stå under fönstret och jama så alla säkert skulle märka det

• Jossi78

Min lilla simba äter gärna banan

väntar en sessa v 32
  • Pauuline

Mitt ex farmor hade en katt som åt citrusfrukter av alla slag.

Vår älsta katt vill provsmaka på allt som vi äter, men favvisen är turkisk peppar.

• elin 83

Mina katter är helt sålda på honugsmelon!

• Leone i Västerås

En av mina kattjejer bara älskar vattenmelon, gurka och majs (som tydligen verkar vara en kattfavorit *s*)
    Dessutom hittar man henne ofta lapandes i kvarglömda kaffekoppar som det är en skvätt kvar i.
    Den andra katten äter kattmat, och INGENTING annat *s*.

• Runguska

Våran katt älskar allt med tomatsås. Vailjyoghurt är han också rikgt förtjust i samt rökt lax. Rökt lax har han dock bara fått prova en liten liten bit för vi vill inte ge för stark/salt mat.

• jannajamtland

Min honkatt jag hade förut åt nästan allt, men vägrade räkor på burk, men färska nyskalade räkor det dög minsann

• pucken

min ena katt gillar currysås, choklad (jag vet, katter ska inte äta det, så han får inget sånt) och chips.

den andra katten han äter lite allt möjligt: melon, morot, äpple, päron, avocado, lättyoghurt (absolut inte med mer än 2% fett) och så gillar han pinnglass men bara om man håller i pinnen åt honom. han gillar säkert fler grönsaker, men jag kommer inte på nåt på rak arm.

• Gisma

Min missekatt tigger sällan, men när det äts chip eller melon då kan hon inte hjälpa det.. Då måste hon han

Syrrans katt skulle alltid ha hönekaka.

Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^