• Zaga 85

Äter din katt nåt ovanligt?? ^^

Min lilla Zaga är ganska rolig hon ^^ Hon äter nästan allt:
    Bönor, ärtor, sallad, gurka, majs, broccoli, OLIVER, bröd, champinjoner och lite annat som jag inte kan komma på nu ^^
    Givetvis har hon aldrig fått något av dessa i mängder utan bara en liten smakbit, men det är ganska lustigt ändå, hon är så söt och verkligen såååååå speciell!
    Älskar min lilla prinsessa^^

• Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^
  • Safireee

Min lilla kisse äter ingenting annat än kattmat förrutom just majs av någon konstig anledning. Hon kommer aldrig och tigger och hon gillar inte ens fisk och räkor! (vi äter inte kött här hemma). Men just majs är tydligen gott. (och mjölk och yoghurt då, men det är nog inte särskilt ovanligt)

• Tussan05

Insekter
    Chips! (är galen i det)
    Popckorn
    Diverse grönsaker

Slickar av skorna när man varit ute och det regnat
    mm mm

Det "äckliga" äter katten bara för de andra inte ska få något!
    Hon är gniden av sig.

• Brittney

Brukar väcka min katt med ett majskorn framför näsan =) han ääälskar majs!! surströmming är en annan favorit, men han får bara en liten bit.
    tror inte det är så bra att äta mycket av.

• skorpionen80

Mammas katt älskar frukt! Just nu är han inne på nektariner. Innan dess var det vindruvor. Och innan dess bananer. Sedan gillar han saft och juice också ;)

Mysterious
    Du vet väl om att lök inte är bra för katter?

• skorpionen80

Visstja, min Kotten älskar potatismos och pannkakor! Hemmalagad potatismos då, inte pulver!

• Prisssan

Mina katter gillar pasta, det tycker jag är skoj.

• emblasol

Något som tyvärr verkar vara vanligt bland katter är just majs. Katter kan inte, likaväl som vi människor inte kan, bryta ner majsen, vilket gör att dem lätt kan få stopp i tarmarna. Kanske är jag felinformerad men jag vill inte chansa i alla fall.
    Ha det bäst allesamman!

• SanniXx

Roligt med en katt som iaf smakar på de mesta den kan äta. Min katt vill inte ens har kräftstjärtar, de tyckte jag var konstigt

Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^