• Zaga 85

Äter din katt nåt ovanligt?? ^^

Min lilla Zaga är ganska rolig hon ^^ Hon äter nästan allt:
    Bönor, ärtor, sallad, gurka, majs, broccoli, OLIVER, bröd, champinjoner och lite annat som jag inte kan komma på nu ^^
    Givetvis har hon aldrig fått något av dessa i mängder utan bara en liten smakbit, men det är ganska lustigt ändå, hon är så söt och verkligen såååååå speciell!
    Älskar min lilla prinsessa^^

• Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^
  • Najzgirl

Våra gillar fläskkotletter, fiskpinnar och lasagne. Fast dom får det bara någon gång ibland och då bara litegrann.

• Gripan

Vår katt älskade (är i himlen nu) sparris, pommesfrites, choklad, glass & gurka.

• Nightfall

Min katt äter strumpludd ibland.

• 4blevde

Min katt äter, Gurka, grönsallad och ostbågar

Stefan, Oliver och Felix i mitt hjärta!
  • 4blevde

Majs och champinjoner gillar hon också!

Stefan, Oliver och Felix i mitt hjärta!
  • Niccita

Min katt har fått før sig att hundens torrfoder ær SÅ mycket godare æn sin egen mat...
    Man måste låsa in henne i ett annat rum nær vovven ska få mat, annars sætter hon sig vid hans skål och morrar åt honom :-P

Min andra katt ælskar att tugga persienner :-S

• Mysterious

Nonstop!
    Rödlök!
    Okokta makaroner!
    Rivna morötter!
    Apelsinskal!
    Rå potatis!

Nothing else matters...
  • Sparvöga

Min mammas katt älskar russin!
    Kokt gädda är favoritmaten. Och lukten av rått älgkött känner han på mils avstånd!!!

• Zenobia

Min ena kisse provsmakar nästan allt vi äter. Så det mesta går ner i hans mage.

Förra veckan låg han och åt vitlöksmarinerad grillade räkor med chili/mangosås och kollade på Animal planet *ler*

Annars är det snitzel, bea, korv, bacon, ketchup m.m

• Zenobia

Ja just det, frysta Herrgårsgrönsaker, med morötter, blomkål går det med och brysselkål och broccoli

Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^