• Zaga 85

Äter din katt nåt ovanligt?? ^^

Min lilla Zaga är ganska rolig hon ^^ Hon äter nästan allt:
    Bönor, ärtor, sallad, gurka, majs, broccoli, OLIVER, bröd, champinjoner och lite annat som jag inte kan komma på nu ^^
    Givetvis har hon aldrig fått något av dessa i mängder utan bara en liten smakbit, men det är ganska lustigt ändå, hon är så söt och verkligen såååååå speciell!
    Älskar min lilla prinsessa^^

• Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^
  • SusL

Min ena katt äter... plast! :-O
    Låter vi något plastpåseaktigt ligga framme så är hon där direkt. Inte så att hon slukar stora bitar, men hon tuggar så att det helt klart fattas plast sen och påsen eller vad det nu är, är full med små bitmärken.
    Behöver jag säga att vi aktar oss som bara den för att glömma plast framme?

• Springsteen

Tejp älskar min ena katt att tugga på (inte så bra)... och älskar att slicka på oliver.. den andra upptäckte vi häromdagen att hon bara sluka all majs på tallriken!!!

Har oxå hört att choklad är jättefarligt för både hund o katt.. vore ju lustigt om katter kunde äta de men inte hund..

• anime

Min ena misse är en sucker för kanelbullar! Så fort vi fikar nybakt i soffan kan man kallt räkna med att hon sitter på ryggstödet och kurrar

• bluemountain

uha akta för aluminiumfolie, det och presentband kan skära hål på de små tarmarna.

• The haert

När min katt levde så åt den det mesta, rostatbröd med marmelad och ost, pepparkaka. glass, jordnötsringar, chips, ostbågar var han tokig i.

• Jempa L

Minns en gång när jag skulle bjuda min (numera framlidne) perserhane på mumsig strömmingfilé. Vad gör katten; jo äter skinnet och lämnar köttet

• iii

min kise äääälskar vita böner i tomatsås

• lycklig adoptivmamman

när min lillkilla var liten så var potatis en sådan favvo så jag kokade extra till honom varje dag. Annars går majs, nybakt bröd, sockerkaka ned och ni skulle se honom sluka pasta. Helst färsk pasta med vitlök och örter.

• nassepånken

nä bara det vanliga, grillchips och vinddruvor tex.

Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^