• Zaga 85

Äter din katt nåt ovanligt?? ^^

Min lilla Zaga är ganska rolig hon ^^ Hon äter nästan allt:
    Bönor, ärtor, sallad, gurka, majs, broccoli, OLIVER, bröd, champinjoner och lite annat som jag inte kan komma på nu ^^
    Givetvis har hon aldrig fått något av dessa i mängder utan bara en liten smakbit, men det är ganska lustigt ändå, hon är så söt och verkligen såååååå speciell!
    Älskar min lilla prinsessa^^

• Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^
  • Mamman med stort M

Våran Nova älskar chips. :)

• Jordgubbssaft

Chipsdip, tacokryddad köttfärs (innan vi hann stoppa dom), och den ena katten skriker då man tar fram de snuskiga kattvitaminerna (luktar illa) medans man får mala ned dem till den andra ...
    Salsa och Tango är galna ! (Bild i mitt galleri) !

• Erik

Vår katt där hemma åt upp disktrasorna.... Mamma undrade vart dom försvann och att bara fanns små bitar kvar... Men så kom vi på katten när han satt och smaskade i sig dom...

• Neelah

Min svärmors katt älskar purjolök! Hon får se upp varje gång hon öppnar kylen annars är Chicke där och knycker purjon ur grönsakslådan.

• anni h

Jag tycker det är så gulligt att min katt Leo enbart äter udda grejer ur min hand! Han är så gullig.. det finns inte en chans att han skulle äta t ex broccoli om jag la upp det åt honom på ett fat. Såå sött. Det är som om han säger, okej då jag äter för att du äter det..

• Niccita

De dær kattvitaminerna går åt som smør i solsken hær hemma.
    Alla 3 katter ær som galna i dom!
    Jag behøver bara vænda burken upp o ner en gång (så de hør ljuder), och så ser man hur de kommer springande från olika håll

• Kennel

en av mina katter äter allt.och då menar jag ALLT!
    det finns ingenting som får vara orört när hon e i farten.

men det som jag reagerat mest över att hon äter tror jag,är nog endå sur lingonsylt!

• anni h

Igår åt jag falafel i pitabröd. Döm om min förvåning när han kommer och tigger om bröd.. Han är så gullig, han äter inte några udda maträtter från sin egen tallrik utan enbart när han äter från min hand!

• Razzla

Har ingen katt just nu men hade en som va helt galen i FLINGOR!! av alla de slag men främst rice crispies (hm. heter dom så?)
    När man hade handlat så fick man försiktigt lyfta in lådan i skåpet så att hon inte hörde ljudet av dom för då blev man inte av med henne förrän hon fått lite. Frukost va därför given för henne som oftast.. flingor..
    Gillade även torra havregryn och att följa med i koppel till affären och handla..
    Väldigt speciell va hon men tyvärr bor hon i katthimmlen då vi flyttade och hon inte hade någon lokalsinne alls. Skulle inte klarat av att få tillgång till "ute" som de blivit då,,

• tottalisa

Peachy. En av mina gillar också russin! Hon får ETT om dan. Har kollat med veterinär att det är okej.

• Chilimon

Min kisse till höger här på fotot älskar oxå russin, torkade aprikoset, äppelringr, katrinplommon. Så länge frukten är torkad så går det ner

Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^