• Zaga 85

Äter din katt nåt ovanligt?? ^^

Min lilla Zaga är ganska rolig hon ^^ Hon äter nästan allt:
    Bönor, ärtor, sallad, gurka, majs, broccoli, OLIVER, bröd, champinjoner och lite annat som jag inte kan komma på nu ^^
    Givetvis har hon aldrig fått något av dessa i mängder utan bara en liten smakbit, men det är ganska lustigt ändå, hon är så söt och verkligen såååååå speciell!
    Älskar min lilla prinsessa^^

• Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^
  • piixelslyna

Min förra katt älskade kebab. Haha, men bara med mild sås, stark eller blandad ratade hon Åhh -sakna-

• Beckah82

Min syrras katt äter så gott som allt (hon har inte hittat något den inte äter än så länge) den kommer till och med in med Mördarsniglar.

Katten bär in dessa slemmiga äckliga feta klumpar och lägger dem på golvet och börjar mumsa. Runt munnen samlas slemmet likt ett segt klister. SVINÄCKLIGT!

Syrran har försökt vänja av katten från detta men det går inte...

♥ Beckah, mamma till Victor. Hemsida: busig.sida.nu
  • Trakka

En katt jag har haft var tokig i rökt skinka. Min moster hade en katt som älskade sockerkaka.

• Carro

Stella har väl en del lite annorlunda matvanor..

Hon älskar chips, men framförallt så är hon helt galen i ostbågar!!

Hon luktar direkt när maken öppnar en påse och sedan så är hon som klistrad hos honom..
    Hon tycker det är så gott så att hon dreglar när hon äter det Skrattande

Kokt blomkål gillar hon också och sedan så tycker hon även att det är jättegott med mjölk med O'boy i Glad

• SiLiOs

Ojoj, vet inte om jag får plats att skriva allt
    Ostbollar ÄLSKAR han, majs, ostmacka med marmelad, chokladkaka, isglass, gräddglass, o'boy, risifrutti, melon, varma mackor, smågodis...etc etc

Ska nog dra ner på det, kattkräket (som jag älskar) vet precis hur han ska manipulera mig att ge honom dessa saker ha ha.

• Mozarts Nachtmusik

en av mina kissar blir helgalen om hon får tag på honungsmelon.

• ninnin

min lillflicka älskar ost nachos och choklad glass

• jaguar

Min hane älskar plastpåsar! Nyttigt värre...

• Ärtan1

Oliver, soltorkade tomater och marinerade vitlöksklyftor äter min lilla kisse

Han äter iofs ALLT man ger han, men just dessa grejer är lite speciellt!!!

Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^