• Zaga 85

Äter din katt nåt ovanligt?? ^^

Min lilla Zaga är ganska rolig hon ^^ Hon äter nästan allt:
    Bönor, ärtor, sallad, gurka, majs, broccoli, OLIVER, bröd, champinjoner och lite annat som jag inte kan komma på nu ^^
    Givetvis har hon aldrig fått något av dessa i mängder utan bara en liten smakbit, men det är ganska lustigt ändå, hon är så söt och verkligen såååååå speciell!
    Älskar min lilla prinsessa^^

• Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^
  • Chilimon

Största honan är tokig i torkad frukt, typ aprikoser, russin och kokos. Hanen äter i princip bara skinka och kattmat medans kisseungen är alla sorters frukt och grönsaker, choklad, lakrits, i princip allt!
    Mammas hankatt äter allt, tom fefferoni

• 3 hjärtan

vår ena katt äter allt.. ruccola sallad, isbergssallad, gurka, majs, glass, choklad, smakar på citron, och allt det "vanliga" såklart.. kött, fisk, räkor, såser av alla de slag..

• Tjiklex

Mina katter är lite underliga, eller iaf en av dom. Båda äter mest allt dom får smaka. (tex äpple, banan, potatis som är lite av en favorit) Men den ena är INTE spec förtjust i skinka! Trodde alla katter gillade kött av olika slag. =p

• Kattmamma1

Tjiklex - Lite knepigt att den ena katten inte gillar skinka... Vegeterian kanske?

• Aiwendil

Min älskling äter fil, glass, broccoli, kassler, pasta och mjukost!

• Evil In A Closet

Min katt äter ALLT! Blir alldeles vild om den får morotstrimlor när man skalar morot. Beter sig som om den vore hög. Är det nån som vet om morot innehåller nåt som katter går igång på?
    Sen älskar han oliver....

• Rude Billy

MIn katt jag hade när jag var ltien ÄLSKADE pannkakor med lönnsirap. Min kattunge jag hade hittade vi ofta sittandes i popcornskålen smaskandes på massa doa popcorn=)

• Cybermum

Känner en som har en hankatt, han gillar Öl, Whiskey och Salami..
    De ger ej ofta alkohol , men håll ögonen på ert glas, han expert på sticka huvudet i..

Svar på tråden Äter din katt nåt ovanligt?? ^^