Diggar du Grynet?!
Fler som tycker att Grynet är världens bästa programledare och att det är toppen att det finns en kul och stark förebild för unga tjejer?!
Fler som tycker att Grynet är världens bästa programledare och att det är toppen att det finns en kul och stark förebild för unga tjejer?!
Tycker hon är underbar!!!!!
(kolla in en bild från min möhippa under Mina länkar i min presentation!
Visst är det en kopia!!??)
Skämtar du?? Hon är ju hemsk! Förebild????? En vuxen människa som beter sig som en odräglig, uppkäftig, efterbliven 5 åring?? Är det en bra förebild?
Nä USCH ja tycker verkligen hon och hennes program är hemskt! Hoppas verkligen inte att mina barn kommer att titta på skiten!!
säger bara..........sjuuuukt bra!!!
ta ingen skit
Jag menar att man kan lära sig att det är okey att ta plats o synas, stå för vad man tycker osv på bättre vis än att lära ungdomarna respektlöshet..
Jag använde mig utav fel meningsbyggnad i mitt tidigare inlägg, det ber jag om ursäkt för. Jag menade givetvis att ungdomarna tycker det är kul när hon gör bort sig och säger helt iq-befriade saker rakt ut i luften till andra människor..
Om Grynets språk: Jag tycker att man kan tänka så här, att om Grynet sa alla de värsta orden man kan tänka sig, k*k och f**** och sånt. Vad skulle man tycka man om det? Skulle inte vara så bra, tror jag de flesta skulle hålla med om (eller?) och varför inte det? För att man kanske inte vill att barnen ska höra de orden så mycket.... ja, och då borde det gälla nu också. Sen är ju problemet med att andra kanske tycker att hennes språk är ok. Men då kan jag upplysa de om att alla andra inte tycker det är helt ok eller bra, och man kommer stöta på de människorna också
Varför späda på något sådant här ytterligare? Eller, spelar det absolut ingen roll hur man pratar?
Tycker att hon är HEMSK! Byter kanal så fort jag ser henne.
Grynet är underbar!
Klarar inte av sådana människor. Gapig och oförskämd är för milda beskrivninger... Man kan väl ta upp plats och vara framåt samtidigt som man lyssnar på andra och är lite smidig? Man komme roftast längre med att sänka rösten än att höja den!
Joo!! Ta ingen skit!! säger jag!!
Liten fundering: Är det inte så att Grynet på TV är precis så som Pippi är i böckerna? När sagan om Pippi kom ut så blev det läsarstorm och hennes språk och beteende diskuterades över hela världen. Det finns ju fortfarande länder där inte böckerna är tillåtna! Grynet är ju bara Pippi i en modernare version.