Diggar du Grynet?!
Fler som tycker att Grynet är världens bästa programledare och att det är toppen att det finns en kul och stark förebild för unga tjejer?!
Fler som tycker att Grynet är världens bästa programledare och att det är toppen att det finns en kul och stark förebild för unga tjejer?!
Grynet är en underbar förebild för unga tjejer som brottas med krav och identitetsproblem.
Om ni inte vill att era femåringar ska titta på Grynet så stäng av tvn, vem bestämmer hemma hos er egentligen?
Tål inte grynet om jag ska va ärlig, vet dock inte om hon är en bra förebild eller ej då jag inte står ut med att ha tv:n på när jag hör rösten, men men alla tycker ju olika! Och tur är väl det!
Gillade inte Grynet i början. Men sen såg jag när hon intervjuade Zlatan-grymt tufft! Sen var hon publikuppvärmare på melodifestivalen i Jönköping 2003, hur bra som helst! Så nu är jag såld på Grynet, hinner dock aldrig se hennes program på fredagkvällarna.
Tinna: Intervjun med Zlatan är nog det bästa hon gjort!
nää hon e bara gapig o skränig. ska man inte kunna låta bli att ta skit utan att gapa.. nääh.. gillar inte alls
Jaaaa, gillar Grynet!!!
Grynet är bäst!!
Grynet är FÖR rosa, FÖR gapig, struntar i andra alldeles för mkt, kan inte uppföra sig på stan bland folk, löjlig, spelar dummare än vad hon behöver, osv osv osv osv osv ..
Jag skulle inte vilja att mina barn har en sån förebild. Eller ungdomar menar jag. Grynets Megashow riktar sig åt ungdomar, och inte barn tydligen. ( spinn.svt.se/default.ns&action=ViewForum&intForumID=3 )
Det finns bättre sätt att lära ungdomar stå för sin åsikter och sig själva, än att klä upp en vuxen människa i rosa kläder, låta henne springa omkring på gatan och skrika saker i megafon, låta henne säga "SKITmycket, SKITviktigt" med flera ord, säga IQ-befriade kommentarer i tid och otid, gärna till vunxa människor med ansvar eller dyl.
Visst, självklart ska barn/ungdomar lära sig att stå för sina åsikter, sig själva och att inte ta ngn skit, men snälla, inte genom grynet..
Barnen SER för guds skull att det är en vuxen människa som klätt ut sig, och som spelar en KARAKTÄR. Vad ska det lära barnen egentligen?
Nej fram för bättre barn/ungdomsprogram...!
Jaaa! Tycker att Grynet är underbar!