• dexterswife

Diggar du Grynet?!

Fler som tycker att Grynet är världens bästa programledare och att det är toppen att det finns en kul och stark förebild för unga tjejer?!

• Svar på tråden Diggar du Grynet?!
  • Firren

Jag klarar inte av henne, men hon gör ju inget ont bara jag som får kvääljningar!

• dexterswife

Ljuger gör ju Pippi också, det gör iallafall inte Grynet!

• vårsol

Stitch - du har en poäng!

• Palsternacka

Grynet är ju en rollfigur. Det är klart att man inte behöver gilla henne, lika lite som man måste gilla Kurt Olsson - men det kanske inte vore så jätteroligt med en rollfigur som är precis som "vanligt folk" - eller? Jämför man henne med Kurt Olsson, Allram Eest eller eller någon av Robert Gustavssons figurer så inte är hon så särskilt mycket mer "upprörande" än dom, tycker iallafall inte jag. Alla dessa figurer är ju mer eller mindre sjukligt egofixerade, men Grynet har ju ett jättebra budskap i botten.

Gillar henne skarpt fast ibland är hon mer pinsam än vad jag står ut med...

• uniMog

Ja jag håller med om att budskapet är bra men jag tycker inte hon för fram det på ett bra sätt.

Att ta plats är bra, men om man måste göra sig till åtlöje eller skrika för att ta plats ..... är det bra för barn att lära sig?

att folk lyssnar på en är bra, men om man måste låta som en idiot och klä sig så att en blind inte skulle kunna missa en på stan... det tycker jag heller inte är bra att lära ut.

• vårsol

Jag tycker att det är bra att hon har sin egen klädstil. Det lär ungarna att de inte behöver bli modeoffer.

• vackrastarflow

håller med... vem är det som säger att hon INTE klär sig rätt? och vem isåfall klär sig rätt?? det är så himla mycket modeinfluenser nu för tiden, så jag tycker att man ska ta vara på de som inte går efter dessa strikta normer.

fram för egen vilja hos ungdomar idag!

• myself

men vaaaarför måste man klä sig extremt utstickande för att märkas?? då gör man ju exact samma sak som de som gör jätte silikonpattar eller nått...

• Mirris

Nje. Grynet är lite för mycket för mig!!
    Men lillkillen på 6,5 månad blir alldeles tyst o stilla i sin hoppgunga när Grynet pratar!! Ganska kul o se.

Fast han blir tyst o stilla även när det är Dagens Visa *haha*

Svar på tråden Diggar du Grynet?!