• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Frannyfine
    lillabebis jag har 10 mg. lite om biverkningar jag känt av (tror jag dom är) har jag skrivit in i min blogg  som jag har länkad till nedan..

Vad som hädner när man slutar? Vet inte riktigt jag har försökt söka info på det men poängen är ju att man ska lägga om sin livstil och få ett helt nytt mönster så antagligen så borde det  inte hända så mycket.. Jag kan gissa(!) att man kanske kan få nåt utsättningssymptom när man slutar i och med att det är något som påverkar hjärnan men jag vet inte..

Man blir helt klart hårdare i magen så drick mycket vatten!

Är det nån om hört av LadyTEss?! Börjar bara grunna på om något är galet...
  • Husali

TÄnkte försöka få medicinsk hjälp med min övervikt när denna grav. är färdig.

Men en liten fråga. Vad kostar det?

• Almeli

Ok jag sällar mig till er äter åxå desa 15mg just nu tycker det funkar kanon gått ner 13kg sen i maj .nu går det lite segt men det går ju o perioder känns det som viktminskningen.
    måste boka ny tid hos ssk då jag tatt ut sista gången på mitt recept suck sen är det ny period så dyrt blir det åxå .

• Frannyfine

lisamaria jag har fått mitt på högkostnadskyddet och där har jag konto. jag betalar 170 kr i månaden dit men högskostnadskyddet ligger på 1800 per år så när man klackat i det taket är det gratis...

• Lady Tess
    Häääääär är jaaaaaag!!!!!!!!

Har jobbat och varit borta så det har inte blitt ngt FL på nåra dagar!

Fa*****n va bra det går tycker jag!!!

I torsdags hade jag gått ner (sammanlagt) 4,8Kg sen den 17:e Aug

Är såååå glad! Några har till och med sagt att det syns redan och det är Lovley!!!!

Hur går det för er andra???

Va säger ni? Ska vi ha en gemensam väg dag på Torsdags mornarna?

FrannyFine Ska kolla i din blogg! Där kanske vi kan skriva upp på vägdagar vikt på oss så slipper det ligga här i tråden så "öppet" lixom!

Erkänner Mmmmhmm i dag har jag min godis dag som jag har en gång i veckan och M M Mmmm va gott det är!! Fast ärligt talat..... jag är faktiskt inte så sugen på godis som jag brukar va! Tyvärr blir det så att jag äter bara för att jag inte "får" äta på en vecka! Dumt jag vet..... Men men..

Nu börjar snart Grabben i graven Bredvid och den är sååå bra tycker jag!

Kram på er alla goa Girls!!!
    William
  • lilla bebis

Hallo ladY tess!!! Du är ju hur duktig som helst!
    Det är ju sjukt mycket på knappt 3 veckor!!
    Jag ska dit i morgon återkommer med vad doktorn sa jag är as nervös!

• Lady Tess
    lilla bebis----Hoppas att det går som du önskar hos doktoros!!!! (DR)
    Spännande! Har du tagit prover så att allt är klart? Eller är det absolut första samtalet och besöket?
    I vikket fall Lycka till!!!

Nu ska här ätas frukost!

Kram
    William
  • lillis70

Är det någon som gått från 10mg till 15mg? Blev det någon skillnad? Blev biverkningarna värre?

• lilla bebis

Lady tess...
    näe det är första samtalet så jag kommer förhoppningsvis få ta alla prover hoppas att jag får dom och att det inte ska ta allt för lång tid innan allt är klart!
    Kram

• gosgos

lillis70
    nej märkte inte att biverkningarna blev värre av att byta dos. men nu har jag slutat äta dom o gissa vad?+ jo kilo 2 st har kommit tillbaks.....jag är så olycklig........

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)