• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Lady Tess
    Franny kolla om du kan se det jag skrev i din blogg!!
    Jag kryssade nämligen i att bara jag kunde se men jag ser det inte!!!
    William
  • Frannyfine

Jag lägger till folk i bloggen allteftersom ni är med oss i denna tråd på ett seriöst sätt... Lättare så annars kanske jag klämmer in 18 personer som bara är nyfikna..*anklagar ingen här nu för nyfikenhet av den svåra sorten men jag menar Ifall*

Katja80 du är nu tillagd i bloggen och i min adressbok för jag har kryssat i att bara de som är där kan läsa vad jag skriver däri..

Lady Tess du är med och nu vet jag vad du skrivit. Jag kan med andra ord se det du skrivit.

hm *grunnar* konstigt att du själv inte kan se...frågan är om dom andra skribenterna i bloggen kan se? ska kolla runt lite till och se om jag kan hitta problemet. prova igen och säg hur det gick

Förresten stavade jag start "starrt" i bloggen smart som jag är.. man kan tro att jag bryter på finska men jag bara slarvar

• lillis70

Tack för svar! Jag ska ringa Dr i morgon, känner att jag står still. Mitt Blodtryck ligger också runt110/65-70 så det är ju bra, har alltid haft lågt bt iochförsig.
    Det är roligt att se eran viktminskning här, ni är jätte duktiga!!!
    Kram L

• Visslan

Kikar in lite försiktigt och undrar om jag kan få vara med lite hos er här.
    Jag har nu ätit reductil i 22 dagar och gått ner 2 kg.. Självklart jätte nöjd..
    Då har jag inte kunnat göra någon avancerad motion än då jag är lite skadad just nu.. men det kommer väl både toppar och dalar antar jag.
    Jag har ingen erfarenhet av denna medecin så jag vet inte vad jag ska vänta mig av den heller..
    Så jag hoppas att jag får vara med och lära mig av det som ni andra kan och kanske dela med mig av det som jag kan

Kram Malin

• Lady Tess

Välkommen Visslan!

Denna tråden är till för oss alla som äter R.

Här stöttar vi varandra i upp och ner gångar!

Grattis till dina 2 kilo ner!!!

William
  • Almeli

Hej alla ni andra jag har lite ångest skall till vc på torsdag för vikt å bt och har typ bara gått ner ca 3kg sen sist jag var där i juni.E det ok resultat???känns som dom väntar sig mer hatar att stå på vågen alltså och vad det gäller cm har jag ej tatt nån sen sist.Vad är normalt att gå ner per mån???totalt har jag gått ner ca 6kg sen jag började i maj.Ville bara kolla med er andra motionen har det vart sådär med kan jag säga men skall ta tag i den biten nu.Nån som har svar.

• GULDHJÄRTA

Hej! Jag ansluter mig till er, började med Reductil i dag, ska bli spännande och se hur det kommer att funka.

Jag undrar hur det är för er, jag märker ju att sötsuget och hungerkänslorna dämpas rejält, men det är svårare att bli av med den fula ovanan att småäta, inte för att jag är hungrig utan bara av vanan, för att det är tråkigt tex.
    är det så för er också?

Behöver gå ner minst 20 kilo, så det är en bit kvar.

Ska nu gå var tredje vecka och väga mig och ta blodtryck.

Bra med den här tråden, man kan behöva extra stöd.

• lilla bebis

Hej tjejer
    Min andra dag är snart slut Har kekat R i två dagar som sagt..märker inget speciellt...förutom att jag inte varit sötsugen och varit mer hungrig
    Kan bero på omställningen från att ha levt ett dåligt liv och sen motionera mer ,räkna points exakt..doktorn sa att jag skulle fortsätta på´vv...rätt ont i skallen har jag haft oxå..Har druckit massor med vatten och äter 5 gånger om dagen som doktorn sa!

Kram

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)