• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Frannyfine

Lady Tess Tjoho! Hur kul som helst.. Jasså du har jobbat.. Har du ett liv..?
    Ska kolla lite på hur man kan lägga upp "sekretessvikt" återkommer i ämnet..

Michiara du Förkorta på du! I decembertråden där jg är med kallar dom mig FF för dom tycker också det tar så heeemskt lååånmg tid att skriva   det går fin fint..

Jag har märkt att effekten avtar.. Det har gått en vecka idag och det avtar *panik*
    Undrar vaför? Är det någon av er som vet Varför dosen hos många (elelr görs det på alla) ökas till 15 mg efter ett tag?

• lilla bebis

Hallo!!!
    Var hos doktorn idag och börjAR men medicinen i morgon!

• indus

Ni som äter reductil....Vad hade ni för vikt och BMI när er doktor skrev ut det?
    Jag var till doktorn och ville få hjälp med min övervikt ( det är faktiskt jävligt jobbigt att behöva gå till doktorn, en utsatt position) och han säger att om jag bara slutar dricka mjölk så går jag säkert ner nåt kilo på ett halvår...APA!
    morr så less jag blev.
    Kan ni vara snälla att dela med er av era erfarenheter. Jag ska samla mod att boka tid hos en annan doktor tänkte jag....

• Frannyfine

indus ursäkta men sicket arsel till läkare! anmäl honom... nog om det.. kolla längre bak i tråden. där står det mycket om våra bmi och vikter etc..om du vill kan du kika in i min blogg jag startade med bmi 33.97. har idag kört en vecka och minskade första veckan så det blir 33.59 P.s Det är 3 kg per varje "steg" i BMI skalan för er som invte vet det.. d.

• indus

Tack snälla Fannyfine! Jag ska läsa och jag ska ringa NU och beställa tid!
    Jag såg i ditt galleri, du är vacker som en dag på era bröllopsbilder. Grattis och lycka till!!!

• lilla bebis

Franny: Nej nu ska jag hem och mäta mig
    Ska bli jätte kul att se vad som händer ifall jag märker någon skillnad!
    Har gjort ordning en lapp med mått som ska fyllas i varje vecka!
    fick utskrivet för 4 veckor framåt sen får resten hämtas efter att dr ser om allt går bra med styrkan och vikten!! Känner mig så jäkla sporrad!!
    Hur har det gått för dig?? Har du hittat ppå något sätt där vi kan skriva vikt och resultat lite anonymt?
    Kram

• Frannyfine

hm. måste tyvärr säga att jag idag är lite ledsen.. måste tyvärr säga att idag exakt en vecka efter jag startat så har effekten avtagit till nästan noll.. Bara under dagen idag så har hungern vuxit som ett stort monster.. ja vill inte deppa ner er andra men idag är en riktigt usel dag..riktigt kass.. men jag får hoppas och hålla fast vid att det är en dålig dag Idag  oc inte fortsättningsvis.... shit vad jag är ledsen och besviken idag.. jag trodde att jag skulle slippa all ångest runt maten mer än en vecka.....

• lilla bebis

Kämpa vidare franny!
    Ska inte du tillbaka till dr om en vecka? Be dom öka till 15
    många lyccka till och kramar från Anna som vet hur det känns!

• Lady Tess
    FF det är bara att kämpa på! (skrev i din GB )

Vet inte om jag "vågar" väga mej på Torsdag! Det känns som om jag inte skulle ha gått ner så mycket! Men men... Har ju inte fuskat eller så men det känns ändå inte så bra!

Då är det bara att ta nya tag om det skulle gått åt pip svängen!

Lilla bebis Precis så gör jag åxå. Med mätningen alltså! Det är så kul att se hu cm minskar!

Kram på oss!!
    William
Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)