• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • lilla bebis

Startvikt tisdagen den 12 september 2006!!
    89,6/165cm

• Lady Tess
    Franny Hur går det ned listan??
    Kan man inte göra en blogg som ingen får se??  Men då kan ju inte vi heller se den... va dum ja e!

I dag ska jag på Kompetens utveckling och jag har ingen lust!!!

*vinkar åt alla*
    William
  • Katja80

Hur fungerade det för er när ni ökade till 15mg tog viktminskningen fart igen?

Effekten avtog ganska snabbt på mig har nu fått 15mg och hoppas på det bästa!!! Undrar oå om biverkningarna blev värre eller ökade mitt btryck har hela tiden varit bra!!! enat 110/65 tom junkit =)
    Får se nu med den starkare dosen!!!
    Kram på er

• lilla bebis

Katja Lycka till hoppas det blir bättre! Jag har startat med 10 mg och får se vad som händer! Kram

• Frannyfine

startade en egen blogg där vi kan bra sköta siffrorna med tappade kilon hit och dit.. den heter Reductil-Tappare

http://familjeliv.se/Bloggar-4-4/b33441.html

om jag har gjort allt rätt så ska de som jag lagt till som användare till bloggen och de som ligger i min adressbok kunna nyttja bloggen. inlägg får skrivas av de som jag skrivit in. Hittills har jag lagt till Lady Tess , lilla bebis och Michara så ni kan väl testa om ni kan skriva in era siffror så får vi se om det funkar.. Säg till om det inte gör det så ska jag se om jag kan ordna det..

• Frannyfine
    Just det! Glöm inte att klicka i vilka som får läsa era inlägg längst ner när ni postar  i bloggen så att ni begränsar det för annars ligger det ute till "alla" iallafall....
  • Frannyfine

idag har jag inte mått lika skit psykiskt men jag har i princip ingen effekt alls längre... jag är såå in i vassen ledsen för det.. vi får väl se om man kan öka dosen och att det funkar bättre då..

som jag känner idag är det samma som innan jag började.. Kass..

Sorry att jag växlade över till att vara så neg. Ska snart växla tillbaka ska ni se så fort jag kan

• Lady Tess

Franny--Det stog att jag var oinbjuden till denna blogg när jag försökte att gå in"!!

William
Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)