disconenne skrev 2006-09-17 00:13:30 följande:
Hej, allihopa!Har kämpat med min vikt i hela mitt liv, och provat alla möjliga kurer, senast Gi då jag rasade i vikt, men gick upp allt och lite till (ni vet hur det är) när jag inte stod ut utan bröd, potatis, osv...På torsdag har jag en telefontid med min läkare, och hoppas på att få reductil då... Vad är det egentligen för "krav"? Jag är 26 år, har åtminstone 30 kilos över vikt, motionerar i form av timmeslånga promenader åtminstone varannan dag och gympa en gång i veckan...Har ni fått "bantat" själva en vissa kilon innan ni fått R utskrivet?
Hej!! Jo jag har åxå provat GI men som du säger det funkar ett tag! Man tröttnar juh!!
Jag behövde inte gå ner några kilo innan jag fick R utskrivet! Han skrev ut med en gång!!
Denna veckan har resultatet inte vart lika bra!! På Torsdag när jag vägde mej hade jag gått upp

0,3 men på Lördag hade jag gått ner dom 0,3+0,1 till så jag vet inte! Effekten avtar antar jag!
Men som sagt..... Jag måste ta tag i promenaderna! Måste Måste Måste!!!
Men det har varit så mycket på Jobbet och hemma så jag har inte orkat! Hmmmm Ursäkter !
Hur går det för er andra Girls???
Kram på oss!