¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Haha, nä...Varken jag eller FrogLeg är på BB.
Tyvärr.
Hoppas på helgbebis gör vi nog dock båda.
Inget är som väntans tider ![]()
Halloj! förstår att det måste kännas jobbigt och tungt att vänta på sin bebis,det tyckte ju jag och jag födde 5 dagar innan bf ;)
Men i helgen får ni nog åka in *hihi*
Ha en bra helg alla!
väduren82
Nej jag tvivlar faktiskt på de
Tyckte de var lungt att vänta till 40 +4 (igår) eftersom Linnéa föddes då... Men nu känns de som ja jag vet inte *SUCK* bara.
Kul för dig som fick innan BF ju
Hej alla västervikare!
Inga bebisar än ser jag, om det nu inte hänt något under natten.
Är i Stockholm nu o har det riktigt skönt. Gjorde stan en sväng igår, sen åkte sambon o brorsan hem till Västervik igen så nu är det bara vi tjejer kvar. Ska snart till min syster o mysa lite med min söta systerdotter
Hur är vädret o allt hemma då?
Här är det mulet o har regnat varje natt och jag håller på o åka på nån dunderförkylning nu, lagom tills man ska vara mammaledig från skolan i 5 veckor... TYPISKT
sunzhine: Hallå! Här är det också mulet, och småregn. Trist väder iallafall.
Trist att du håller på att åka på förkylning, jag känner mig själv lite konsig också faktiskt. Men vi har inte sovit så bra sista dagarna, sonen har haft feber.
Ha det bra i Stockholm.
FrogLeg: Såg din dotter på stan idag, men inte du.. hmm... e du på bb nu kanske?
ShootingStar
Jaså, Nej sån tur att man är på BB har man inte
Jag var faktiskt på stan jag oxå men gömde mig väl när jag såg dig
Nej då ´du lyckades väl se Linnéa när hon var med mormor o vi var iväg en sväng på eget håll
Ingen bebb här heller..
Tick tack....
oj ojoj va dött... tror både emelle o frogleg ligger på bb, hoppas i allafall. åkte förbi igårkväll o det lös på många av förlossningssalarna.
Hemma från sthlm. igen, blev en lååång resa hem igår, men vi kom hem o det va huvudsaken, har haft det riktigt gött men hemma är alltid bäst!!!
Nädå...inte var vi på förlossningen nån av oss.
Men vi ska dit för hinnsvepning resp igångsättning båda två idag!