• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • sunzhine

håller tummarna för att både frogleg o Emelle ligger på förlossningen innan kvällen....

• Emelle

Haha, Tack sunzhine!
    Det låter fint tycker jag.
    Vi ses där då FrogLeg!! (om du inte redan åkt dit)

Hallå bebisen var är du? BF idag!!
  • FrogLeg

sunzhine
    Tackar... Iofs ska jag till förlossningen senare idag o kolla läget... Men tyvärr blir jag nog inte kvar *suck*

Emelle
    Ja vi kan ju alltid hoppas Men här händer inget alls ens ingen fjuttig mensvärk *suck o blä o fy* Hur mår du då?

• sunzhine

sådär hade jag mne sista dagarna, ingen minsta känning, sen helt plötsligt satte det igång på eftermiddan... gick ju över 8 dar, så jag vet hur jobbigt i har det... olidlig väntan

• Soulfly

Första gången jag skriver här...aldrig tittat in här innan! verkar va en fin sammanhållnig här!
    kramiz

• Emelle

Jahopp...
    Inte lär någon bebis komma inom tre timmar...så nu är man på övertid kan man säga.
    Har aldrig varit gravid så här länge...Båda mina barn har avrit födda nu *mutter*
    Sov gott allihopa....
    ...Och Välkommen till tråden Snövit83

Hallå bebisen var är du? BF idag!!
  • Ankan217

Frogis och Emme hoppas ni får komma till förlossningen snart!!!

Snövit83 välkommen hit!!!

Jag har bara en liten fråga till alla:

Är det normalt att ett barn på 2,5 år kan räkna till 6? Alltså, 1,2,3,4,5,6?

Min kille gör det när han känner för det, när det är nåt som ska räknas. Men inte när man ber honom dock.

Ha det så bra alla!

• ShootingStar

Jaja, någon fl-träff imorgon verkar det inte bli. får väl ställa in det tyvärr....
    Nu har jag försökt iaf...

• väduren82

Emelle:Tror du får åka till förlossningen i dag eller imorgon ;)

• Emelle
    ShootingStar-
    Ja jag hade gärna kommit, men vi har VO-joggen för Emilia i morgon och det är sista ggn, så det vore nog inte så populärt att missa!
    Men snart hänger jag med..Med TRE barn!

väduren-
    Tror du det? Hoppas du har rätt!!!
    Ja idag lär det ju inte bli...Har varit och shoppat ett par timmar, och inte ens smd blev starkare eller något av att skena runt i alla affärer. Så det skulle väl bli i morgon då.
    Bra datum dock, 27:e är både mitt och Eddies datum (fast mars och oktober)
    BF +1
Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤