¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Hej
Kolla denna sidan...jätterolig...
www.mammapatita.se/
Godmorgon tråden!
Idag är det dags för UL och koll på MVC för mig.
Hoppas att dom kan göra en undersökning så jag får veta om det händer nått därinne också.
Vore ju trevligt med bebis i helgen...så jag hoppas ju på det!
Vad gör ni andra??
Här ska det städas o bakas tårta idag, sambon fyller år imorgon!
Kom ut o skulle ta in ligginstatsen till vagnen som stått ute o vädrat, hade lämnat den utan bevakning i max 10 minuter för att lägga Emma. Men när jag kommer ut så är det en kattj**el som pissat i den så nu är jag riktigt förbannad!
Är det nån som vet hur man får bort den hemska stanken???
Det går ju inte o köra inatsen i maskin heller. ÅH va arg, har redan jagat ut en katt denna vecka som sprang in till oss efter ett kattslagsmål härnedanför. Ska ta ett allvarligt snack med grannarna som ha katt alltså!!!
Så nu har jag avreagerat mig, ska fortsätta städa nu medans Emma sover...
Hoppas bebisen kommer i helgen
Nu är jag hemkommen från UL + BM besök.
Fostervatten mängden ligger precis på normalgränsen...Så jag har fått en ny tid nästa vecka...men hoppas ju då att jag inte har nån bebis kvar i magen för den delen..![]()
BM gjorde gyn undersökning och jag är öppen 1-2 cm.
Livmodertappen är jättemjuk och "fin" och hon kände bebisens huvud tydligt (fixerad) med buktande hinnor framför tydligen...
Den är dock (tappen alltså) bakådlutad forfarande, men den ändrar sig visst snabbt då jag kommer få värkar...så det behöver inte betyda att jag måste vänta i fler dagar till.
Hon sa att den här kan lika gärna komma i natt....
Åååå vad jag önskar att hon har rätt!!
Ont som satan gjorde det i allafall när hon har där inne och kände.
Hon frågade om jag ville att hon skulle dra och slita lite...och det ville jag ju gärna. Så jag får väl skylla mig själv. Men ÖM beskriver mitt underliv och livmoder fint nu! ![]()
Emelle:
Var det nåt extra UL du fick göra så här sent?
För det ingår väl inte i rutin eller?
Idag har jag också varit hos BM, och hört fina hjärtljud.
Skulle kunnat ligga där hela fm och lyssnat...
Å va spännande Emelle! Tänk om den lille kikar fram redan i natt!
Fjanten: Visst är det mysigt å få höra hjärtljuden dådär. Helt underbart!
ShootingStar-
Nähää du
Nu känna ALLT som vanligt igen. inted en minsta lilla värk eller ens smd.
Gah!! Snart blir jag tokig tror jag. Att man kan vänta så mycket på något alltså.
Emelle: Äh, kom hit med dig så ska jag skälla lite på bebis, då ska du se att han blir så rädd att han inte vågar annat än att komma ut...och så kan du ju springa hit så hjälper det nog lite på traven också...
Har du gått över tiden med dom andra barnen?
Cid
Du tror inte att Emelle´s bebis blir jätterädd då o kryper jätte jätte långt in i magen istället