¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Halloj
I går var vi till kyrkan o träffade prästen där vi ska ha vårt barndop, det kommer att bli jätte bra o så fint.
Psalmer blir:
* tryggare kan ingen vara
* Det gungar så fint...men bara vers 1 då vers 2 inte passar på dop.
Solosånger:
*Det är du - Shirley clamp
*prins Noel ( omskriven så det passar en tjej)
Hoppas dopet blir bra och att din tös är snäll ;) Natalie sov under hela dopet ;)
Vi hade också tryggare kan ingen vara!
Hej alla! Nu är jag tillbaka efter en helg hos min far, det tar på krafterna att vara där, minst sagt! Dessutom blev det uppenbart att Nils inte gillar att åka bil, vi har ju aldrig åkt så långt med honom innan. Men nu visade han vad han tyckte om att sättas tillbaka i stolen efter amningspausen. Han skrek hysteriskt i säkert en timme på både dit- och hemvägen, phu! Men men, han vänjer sig säkert...annars är det ganska bra, borde sova i stället för att sitta här men jag har ju lite internetabstinens efter en datorfri helg.
Fina bilder, Emelle och Sunzhine!
Sunzhine och Lena, vi ses väl på föräldragruppen i morgon, hoppas jag!
Tvätta fasader på markörgatan e grejer det
Idag har vi varit och tagit kort till VT!
Kommer väl se ut som tokiga familjen! Haha!!
Både Magnus och jag garvade. Han är så stressad fotografen. Minns det sen vi fotade oss då Eddie föddes. Ja vi får väl se på Lördag.
Sen var vi och vägde Max.
Han vägde nu 3790g. Han födelsevikt var ju 3650g, så det var ju jättebra på en vecka. De brukar ju tappa vikt de här dagarna...inte öka!!
Sen vägde jag mig, och jag hade tappat 10 (!!) kg mina 8 graviditets kg + 2!!
Gissa om jag vart snopen, och glad!
Hur är det med er andra....??
Emelle:
Ah va härligt att tappa kolion....ja gick upp 21 kg o har gått ner 19....2 jädrans kilo kvar som inte vill gå bort...
Lite skönt för nu kan man ha sina kläder igen
Emelle: håller fullständigt med om fotografen, fattar inte varför han är så stressad!! Han tog sig verkligen inte många sekunder för att få Axel med på noterna, med resultatet att han såg skitsur ut fast han inte var det---
Grattis till tappade kilon...själv har jag väl några kvar...blir mycket fikor nu när man är mammaledig..
Nån som har adressen till fotografen.
men lätt förvirrade man tappade ju bort inbetalningskortet vi fick med oss. Och där på stod adressen till hans hemsida.
Där man tydligen kunde se korten redan idag...
Hoppas attd et finns nån form av kontakt där med så vi kan få ett nytt inbetalningskort...
Är det någon mer som köpt en serie kort från honom, tagna i samband med VT fotograferingen? Är ni nöjda i såfall??
Emelle: köpte hela serien och är jättenöjda.