¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Åh va spännande, vem ska göra vad??? Hoppas att det blir två bebisar inom ett dygn nu då!
Har varit på UL vilket visade på yttligare minskad mängd fostervatten och efter ctg gjordes även en hinnsvepning.
Händer det inget nu så bär det av till igångsättning onsdag morgon.
Såå skönt att se ett slut nu!
Emelle: skönt om det kan vara över snart, förstår att det är jobbigt att gå så länge.
Har frogLeg blivit igångsatt nu eller?
Måste bara berätta att jag har gjort min första dag på praktik idag. Ska ju bli elektriker, så idag har jag fått jobba! Det var jättekul!
Hej alla!
Å va spännande Emelle! Tänk, snart får du å FrogLeg träffa era små. Jag är så nyfiken på vad det är för pyren som gömmer sig i era magar!
Lycka till med allt båda två!
Tänkte bara höra med alla här. Vart är det man ringer för att få ansökningspapper till dagis å så?
Tänkte ju gå på dagisinformationen på Liten och Stor, men den är ju på tisdagarna när det är småbarnstid upp till ett år. Så dit kan jag ju inte gå eftersom töden e större än så... Lite dumt faktiskt...
Jaja, ha det gott alla, å återigen. Lycka till med förlossningarna FrogLeg och Emelle!
shootingStar: Gå in på västerviks kommuns hemsida. tror det är www.vastervik.se
Du kan nog klicka dig vidare till rätt sida skulle jag tro! Ha det så bra.
Emelle och FrogLeg
Vill bara önska er lycka till och att allt sätter igång snarast för er! Förstår att ni börjar bli lite desperata...!
Oj, vad man missar saker när man är borta några dagar. Då lär väl Frogleg vara mamam nu då? Men jag vet ju inte vad hon heter så jag kan ju inte kolla på webbisarna.
Och Emelle, hoppas det sätter igång av sig själv nu då! Gjorde hinnsvepningen ont?
Själv är jag tillbaka vid datorn nu efter att svärmor åkt hem. Hon har varit här i nästan en vecka och hjälpt oss med barnpassning och markservice efter att vi varit sjuka familjen (mjölkstockning och öroninflammation) så nu känner vi oss pigga och utvilade igen. Tillbaka till flyttkartongerna....
God morgon på er alla!! Jag har en nyhet
Emelle Fick en liten gosse i natt.
~~Annsofie~~
Grattis Emelle!!
Hoppas allt gick bra