¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Emelle, jag var ju inne på BB hela kvällen igår på grund av att jag fått mjölkstockning IGEN! Femte eller sjätte gången nu tror jag...och dessutom så hög feber att jag är yr! Inte kul. Hursomhelst så var jag inte mer yr än att jag kunde hålla ögonen lite extra öppna, men inte såg jag dig inte!
Men jag säger som Sunzhine, snart sätter det igång, utan förvarning. Om det kan trösta dig så läs vad jag skrev i ett sms till en annan gravid kompis den 7 juli kl 16.45: "Hej, hur går det för dig i värmen? Själv har jag inga känningar alls trots att jag tänkt föda i dag eller i morgon
Får väl se hur det blir med den saken. Kram".
Klockan halvåtta morgonen därpå drog det igång och sen gick det ju med raketfart...fast jag kan inte rekommendera att föda på golvet, det var lite hårt och kallt
Ankan, jag vet inte hur normalt det är, men Axel räknar också, och jag har varit ganska imponerad över det. Förmodar att de kör lite räkneramsor och så på dagis...
Ang. fl-träffar. Jag vet inte hur det är med er andra, men vardagar är väldigt svårt för mig eftersom jag arbetar heltid. Fast det verkar ju vara en hel del av er andra som är föräldralediga, eller snart blir det. Så ni har ju lättare på vardagarna än helgerna förstås.
Nu drar jag till Ljungheden för att kolla speedway!!
Hoppas att det sätter fart på en förlossning!
Är jäkla ointresserad, men vad gör man inte för sina barn ![]()
Nej, det gick inte vägen för Västerviksgrabbarnai speedway i kväll. Hoppas de har ordentligt flyt imorgon istället.
Nä, och inte satt dom fart på mina värkar heller ![]()
Västervik förlorade med 6 poäng.....men dom kan vinna ändå imorgon i vetlanda....
Jag och hela familjen var också på speedway. Men tyvärr blev det som sagt ingen vinst. Men man kan inte säga annat än att det var en jämn match.
Tyvärr måste jag nog säga att jag tror att de får det kämpigt imorgn. Men det är inte annat än att hålla tummarna för dom!
Och du Emelle jag håller tummarna för dig att det sätter igång inatt. Så den nya lilla grabben kan vara med och heja fram Västervik framför TV:n imorgon, hehe! Det vore väl något ![]()
Lycka till nu. Själv har jag gått över 6 dagar med båda mina. Så hoppas att du hinner att få innan dess.
Ha det bra alla andra också här på tråden!!
Morsning.
Ingen bebis här i natt heller. Bara en jäkla träningsvärk i ben o fötter sen i går
Så det blir nog ingen bebis framför teven ikväll jOhanna, men tack för tumhållning! ![]()
Emelle: lite tröstande ord i din bebislängtan, inspirerat av en kompis som gick över 14 dagar eller så...Var glad, snart får du ju träffa din bebis!
För övrigt är min mjölkstockning bättre i dag, hade bara 38 grader i morse...