• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • sunzhine

Emelle- Håller tummarna än, får nog kramp i fingrarna snart

Brr.. dsitter här o fryser, beror nog på de senaste två nätternas dåliga sömn. Natten till igår drömde äldsta dottern mardrömmar o va vaken en hel del, när hon väl sov skulle lillasyster matas, så igår gick jag o la mig i hopp om en bättre natt, men då vaknade lillasyster kl 03:40 o ville INTE somna om, detta har aldrig hänt tidigare. Men det va bara o bita ihop, kl 06, efter två timmars promenad i lägenheten o lite bus så somna hon o jag in på soffan för att lite drygt en timme senare vakna av klockan.

Nu ska jag packa väskor för ikväll åker vi till min släkt i Sthlm, ska bli så skoj. Kommer hem på söndag så nu ska jag bli riktigt ompysslad o njuta av o bli servad av mammsen o ha tjejkväll med syrran o våra döttrar!
    Ha det gott alla, tittar nog in nåt däruppifrån.

• Jullan84

Hur gick det i speedwayen i går?

Blivit några bäbisar än?

• Emelle

jullan-
    Speedway blev väl inställd pga regn va?

...och här är ingen bebis kommen än. *suckar högt och uppgivet*

BF +3
  • cid

Jullan: Blidde ingen speedway, alldeles för mycket regn tydligen...

och bäbisar hoppas jag det blivit, har inte sett Emelle sen igår morse och hon brukar ju vara ganska flitig här inne, och Frogleg har jag inte sett på flera dagar!

Håller tummarna för att ni fått ut era små nu!

• FrogLeg

cid

Jag är här... O de händer inget här... Ingen bebis Får väl sikta in sig på att de blir en oktoberbebis hmm

• cid

Frogleg: Usch vad jag tycker synd om dig och Emelle just nu!
    Men å andra sidan så visst fasen överlever man, och man får dessutom något otroligt för det!
    Era små kommer nog ut snart ska ni se!

• Emelle
    cid-
    Ja men ska de stanna länge så lär de väl vara "våra stora" istället för våra små.
    Typ myndiga...
    BF +3
  • cid

hehe ja...dom lär ju i alla fall vara i samma viktklass som min "lilla" som i fullgången tid väfde 4,6!
    Tänk vilken chock, ligga där på förlossningen och ut kommmer....en finnig 15 åring!

• ShootingStar

Hur går det med bebisarna? Vill dom inte komma?

Tänkte höra om det är nån som vet, det är ju sån barnkarneval imorgon med parad nerför storgatan å så... Men vad innebär det, kan barnen klä ut sig till vad som helst eller ska det vara "karneval-inspirerat" typ... Nån som vet?

Nån som har barn som ska gå i karnevalen?

• ShootingStar

Hmm... inte mycket aktivitet här idag... Kanske ligger Emelle å Frogleg på bb nu? Hoppas det!

Är det ingen som ska gå med sina barn i karnevalen imorgon?

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤