• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • cid

Frogleg: nej nej nej....det skulle den inte våga för då kryper jg efter och hämtar den....och då tror jag till och med emelle börjar skälla lite så då vågar han ABSOLUT inget annat än att komma ut!

• Emelle

Hahaha, vad knäppa ni är

Emilia är född på utsatt datum och eddie dagen innan BF. Så för att han provat sen så lär jag väl få en övertidare den gär ggn.
    Jag börjar bli på dåligt humör med....usch. Jag trodde inte de här sista dagarna skulle bli så jobbiga....Rent psykiskt. Fysiskt mår jag ju kanon...men denna väntan alltså...FY ---!!!

4 dagar kvar, sen kommer Lillebror!
  • Emelle

"Så för att han provat sen så lär jag"=
     Så för att ha provat på allt sen så lär jag

4 dagar kvar, sen kommer Lillebror!
  • Johanna 79

sunzhine

Förstår dig verklligen! Har nämligen råkat ut för samma sak som dig en gång. Vi har en duo kombi. Men jag kunde ta bort klädseln och tvätta den. Så för mig blev det ganska enkelt trotts allt! Katten hade inte kissat så det gått igenom på själv skivorna i vagnen.

Hoppas att du har kunnat fixa det redan!

• Lena1976

Hej hej

Nu finns det lite nya bilder i mitt galleri...

Önskar alla en trevlig helg...

• tvåbarnsmimmi

Hejsan alla här inne...!!!

Unrar om det finns någon här inne som är intresserad av en barnvagn, märket Knorr Nizza-05..??? ska sälja den i början av Februari då vi får tillökning i familjen..
    Hör av er om ni vet någon eller är intresserad själv..//Mia

• Marie med två barn
    sunzhine - Hur är det med Jezzie? Tyckte så synd om henne idag. Gratta Jocke så mycket. Vi ses på tisdag. Hoppas du fått ren vagnen.
    *Carpe Diem*
  • sunzhine

marie- har svarat i din gästis...

Vagnen är inte bra än, men vi får en ny insats snart o kattägarna betalar den

Söta bilder Lena

• mockila

Lena!

Kanon fina bilder....hade du en skön dag hos din mor och far?

ha det så bra...vi hörs!
    kram

• Lena1976

Mockila:

ja det var bra....Sara blir så bortskämd....

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤