¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
millabobby - bebis klubben?
Är det höstmarknaden som var i gamleby för ett tag sedan?
Men den brukar ju vara mitt i veckan..
Det är ingenting på Söndag i stan.
Jag har blandat ihop datumen...Den 18:e är det tyligen något...Inte den 15:e
*skyller förvirringen på amningen
*
Så himla trist att de alltid har marknaden i veckan.
Folk jobbar ju då!
jag fick ett erbjudande i brevlådan om det i från nunan den lille skulle vara mellan 5 mån och 7 mån på första kortet sen ta man när den är ett år
Johanna, kan du inte lägga in bilderna i ditt krypin så man får kolla? Är ju så nyfiken, ju!
Jullan och millabobby: jag funderar också på att ta bilder inom ramen för barnfotoklubben. Mellan 4 och 7 månader tror jag de skulle vara, sen tar man även en serie kring ettårsdagen. Kostar 600 och då får man en förstoring från ett av tillfällena. Fast jag tycker ju det är så kul med serier, så jag lär väl förköpa mig om jag fotar barnen då...
Hello!!
Hur är det med er allihopa!
Tänkte höra efter vilka det är av er som går på Liten&Stor?? Majalaja vet jag ju...är ni fler?
Börjar bli lite sugen på att kika ner någon dag.
Är det några "större" syskon med där ibland? Eller är det mest mindre "bebisar".
Tänker på Eddie som bara får vara på dagis till 11 (skit-regel btw)
Emelle, vi är några som går på Elvan på bebisstund på tisdagförmiddagarna. Kom dit på tisdag, vetjag! Jag går dit när jag lämnat Axel på dagis, är väl där 9.30 ca. Vore kul att ses där!
Liten och Stor är lite lugnare på måndagsförmiddagar och även torsdagar tror jag. Det är oftast större barn där vid de tider som inte är rena bebistider (tisdagseftermiddagarna). Nästan så det kan bli lite väl stimmigt för de mindre barnen...
Ang tretimmarsdagis: gör som jag, gå en kurs! Då får du ha honom på dagis så länge som det behövs för att passa ditt schema!
Är det någon här som har en tripp trapp stol tillsalu?
Eller känner någon som vill sälja?
Jullan: Vi har en liknande stol som jag tror vi vill bli av med (måste prata med sambon först). Skulle ni vara intresserade av något liknande eller är det bara tripp trapp som gäller?