• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • Emelle
    Lena-
    Jag ska joba ikväll, tapetsera om sovrummet på lördag och så vill jag gärna föda barn på Söndag
    Sånt går väl att planera va??
  • Odine

Jag är så glad måste bara få berätta
    Jag bär nu en fin guldring på min vänsterhand och jag är bara så salig

Blev jätte överaskad inte vad jag hade trott på ett bra tag att detta skulle hända men visst gjorde det de :-P

När man tar steget längre får vi se men det ligger nog ett tag frammåt i tiden

Weeeee

• Lena1976

Emelle:

Man kan ju alltid hoppas....

• Marie med två barn
    Odine -

Grattis! Såg inte det när du hämtade Angelina. Det skulle du berättat. Ska kolla in handen på måndag. Bamsekramar till dig och Adde! Hälsa Angelina. Trevlig helg!
    *Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Imorgon, lördag, ska jag stå på torget och sälja lite på "Tjusttorget Live". Så då vill jag att ni alla kommer och handlar av mig.

*Carpe Diem*
  • Odine

Marie med två barn:

Jag har lite svårt att fatta att det verkligen sitter en ring på handen så haha
    Men visst kan jag visa på måndag om jag kommer ihåg det dvs *ler*

Trevlig helg!

• väduren82

Grattis till förlovningen Odine ;)

• ShootingStar

nyinflyttad: Jag kan starkt rekommendera jurastigen. Fina lägenheter, mycket lekplatser, nära till jättebra dagis och skola. dagiset har dessutom precis byggt till två hus och det blir 40 nya platser. Vi har precis flyttat därifrån till parhus, men trivdes jättebra! finns både lägenheter med egen ingång och i trapphus. vi bodde i trapphus på den övre gården. Övre gården tycker jag känns lite "lyxigare" och är ju dessutom längre från vägen... Annars finns det skog på baksidan där det finns hage med hästar, så mysigt! Finns ofta lediga lägenheter där oxå! Ring riksbyggen å fråga!

Hur har ni det alla andra? Är du på förlossningen nu emelle?

• Emelle
    ShootingStar

Haha nä tyvärr inte..!
    Men natten mellan fre och lördag trödde jag nästan att det var på g.
    Fick tillbringa större delen av natten i duschen.
    Tycker värmen ger så bra smärtlindring...det var på gränsen att vi åkte in. Vi packade sista sakerna i väskan och tog fram nr till förlossningen...men vid 4 tiden kunde jag somna och sen har det lugnat sig...även om jag har mycket mer o starkare SD nu än tidigare...

15 dagar till BF!!!
  • cid

Emelle: Attans....jobbigt när man verkligen tror att det är på riktigt och så bara försvinner det! Försöker att skicka över lite värkar med tankeöverföring!

En tyst liten hemlis....

Isak ska bli storebror!
    Hoppas vi på i alla fall, är än så länge "bara" i vecka 10 med ett fruktansvärt illamående och en trötthet utan dess like..
    På onsdag bär det av på UL och jag hoppas verkligen att allt står rätt till..
    Tänkte att jag lika gärna kunde avslöja det här, alla andra vet ju.... (liiiite svårt att dölja)
    Förstår inte vad i hela friden det är i magen som kan svälla så himla mycket!
    kika gärna in å kika på mina magbilder!

Ja just det, går allt som det ska så kommer det en liten en i början av April (än så länge)

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤