• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • cid

Sunzhine: lyx med korten ju! En låååång dag i skolan, men tänk vad skönt att vara ledig nu när vi är färdig med alla uppgifter!

• Mr o Mrs H

Marie med två barn- tack

Mamma till T, född maj-06
  • Emelle

Idag har jag 10 dagar kvar till BF dagen!
    Håll tummarna för mig så jag slipper gå på övertid...För i så fall blir det prykvård på Emelle

• sunzhine

Emelle- jag håller tummarna för dig, gick ju över 8 dar själv o det va nog de längsta dagarna i mitt liv!

säg inte för mycke än cid, vi har ju inte fått nån feed-back på uppgifterna än, kanske får massa kompleteringar.. O så e det ju lite föreläsningar ju... Tänkte läsa lite av det man inte läst nu på dagarna.

var tog sommarvärmen vägen*???

• FrogLeg

Emelle

Sist gick jag ju över 4 dagar, de tyckte jag var kanonbra jag skulle gärna gått över ännu längre eftersom jag inte ville föda
    Tänk vad saker o ting ändras fort... Nu vill jag verkligen inte gå över tiden!

• Emelle

Så...nu har jag promenerat i rask takt hem från stan efter att ha fyndat en skit snygg väska till vagnen. Får väl se om det sätter fart på något!!  *troooligt*
    Hemtextil har ju 20% på Marimekko nu, så det blev en sådan väska i allafall.
    Lite roligare än en "vanlig" Brio väska eller så tycker jag....

10 dagar kvar, sen kommer Lillebror!
  • Landrover

oj, en tråd v.3.

Tänkte nått lurt var på gång då vi kom hem från Kreta efter en dryg vecka o inget skrivits... men här gömmer sig alla!

Nåja, Solen är utbytt mot moln, och värmen mot tjocka sockar...
    Nu e det höst.

=/\=

• Emelle

Hallå hallå i tråden.
    Ingen aktivitet här inte!!

Idag blir det en snabb sväng ut till stugan.
    Magnus vågar inte vara där ute för länge nu i fall förlossningen sätter igång
    Vilket INTE är troligt dock....
    Blir väl sista ggn vi åker ut som fyra i familjen...häftigt igentligen!!

Vad gör ni andra??

9 dagar kvar, sen kommer Lillebror!
Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤