• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • Emelle
    cid-
    Grattis!!!
    Kunde jag väl AAAALDRIG ana
    Men skitkul ju, verkligen!
    Du ska se att UL visar en frisk och stark 07-a därinnne!!

...och ÖS gärna värkarbete överföring till mig nu....för nU måste bebis ut snart alltså!!
  • cid

Tackar tackar!

Är verkligen jätteglad och med detta j*vla illamående så tänker jag tvinga den lilla "grejen" där inne, för jag tänker INTE ha det här ogjort!

Skickar allt vad jag kan till er båda!

• väduren82

Grattis Cid till bebben i magen,jag vet hur det är att må illa,det gjorde man ju från v 7 till 15 typ :(
    Någon som har lust att gå ut med min vovve ca två förmiddagar i veckan eller känner någon som vill?

• Ankan217

Cid: Ett stort grattis! Lycka till nu!!!

• Johanna 79

Hallå

Emelle: Jag håller tummarna för dig att det snart startar! Och att allt snart är över

Hoppas att det är bra med er andra på denna tråd! Hos oss är det bara prima. Sitter här vid datan medans lill grabben sover.

Annars så jobbas och jobbas det här hemma, med vårat hus!  Vi bygger nämligen till med en våning. Ska bli så skönt med några fler rum!

Ha en fortsatt bra dag!

• Emelle
    Johanna 79

TAck så mycket!! Gulligt av dig, det behövs nu...Jag är TRÖTT på detta må jag lova
  • nyinflyttad

ShootingStar: Är det hyresrätter på Jurastigen?

• sunzhine

Grattis cid, då slipper man smyga med det nu o det är ju skönt! Håller tummarna för dig imorgon bitti, glöm ej ta med ul bilden till skolan...

Emelle- hoppas det sätter igång snart, vet hur det är o gå höggravid i denna värme

• Emelle
    sunzhine-
    Värmen är inte så farligt...Därimot att se alla andra Septembare få ut sina små är RIKTIGT plågsamt!
    Både på September listan jag är med i här på FL och IRL i gruppen från MVC får alla sina små utan jaaaaag!!
    *snyft*
Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤