¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Välkommen till tråden mama82!!
Så idag är det ju verkligen höst ute!!
Regnade nu när vi åkte till skolan/dagis...Lite mysigt...
Idag ska jag ta och skriva in mig på körskolan. Kan ju vara bra med en bil om man ska släpa med sig tre barn överallt. Har nog väntat in i det sista med den delaen...
Ingen annan som håller på att ta? Eller borde börja? Alltid roligare om man är två...särskilt att sitta där och skriva tråååk teorin ju!!
Emelle:
Jag började ett tag, men insåg att det inte funkade att läsa 100% dagtid 50% kvällstid, va konstant illamående och trött, ha en livlig tvååring och en nattjobbande sambo. Så jag la det faktiskt lite på sidan...
Men jag hade tänkt att läsa hemma bara, av ren principsak betalar jag inte 1600:- för att få sitta vid deras datorer där nere...
Tycker dom tar mer än nog i betalt ändå!
Men om det skulle råka vara så att du inte får det gjort just nu utan tar det lite senare så är jag säkert på!
Hej tråden, nu har jag äntligen hittat hit!!! Har haft hektiska veckor med flytt, varit jaktänka ensam med två barn och dessutom varit sjuk. Och pluggat! Men NU ska jag ta mig lite dator-brejk. Och gå en sväng ner till öppna förskolan i eftermiddag. Kanske träffar jag någon av er där?
What do YOU think??
www.familjeliv.se/Forum-3-21/m12601021.html
Hallå. Tråååden!
Vad tråkiga ni är
cid-
Hur gick det med bullbaket? ![]()
Emelle: Jättebra! Dom vart riktigt mumsiga, med _mycket_ smör i! Ska jag skicka över en?
Jag tycker faktiskt du e tråkig om du ska säga så där, du e tråkig som inte åker in och pluppar ut en bebis så vi har nåt att glutta lite på...
Emelle: Det är så svårt det där med namn. Tycker båda namnen är jättefina. Kanske borde ni helt enkelt vänta å se vad det är för en liten krabat som tittar ut, då vet ni nog bättre.
Sen det där med körskolan, jag håller faktiskt på och skulle gärna hålla dig sällskap på körskolan. Problemet är att jag tror min "tid" har gått ut där, för nu är det 2 år sen jag skrev in mig, å tror bara tiden gäller så länge... men e osäker... Nån som vet?
Jag menar, jag har ju alla böckerna å har gått teorikursen, jag ska väl inte behöva betala för allt igen när jag redan har gjort d... Det enda jag inte gjort är å sitta vid datorerna där... Typ d man borde göra... Har bara gjort det några gånger, sen kom skola graviditet å barn å tog all min tid... Å nu sitter jag här utan körkort, hehe! Men om det löser sig för mig Emelle så har jag gärna sällskap med dig där!
Nu tänker jag faktiskt ta tag i en fl-träff eftersom ingen annan gör det!
Jag skulle vilja föreslå nästa vecka (hört att det ska bli uppåt 25 grader då)! Så kan alla ta med en filt å lite fika så slår vi oss ner i närheten av lekparken nånstans... Typ onsdag klockan 15:00?
Så får vi se hur många som kan komma och hur många som e på sjukhuset å föder bebisar!
Men va tro ni alla om det??
Jag gör ett försök till en lista iaf!
FL-Träff i Stadsparken Onsdag 27 september 15:00:
1. ShootingStar; Madelene med Alicia
Tack Emelle! Då ska jag höra med dom om man måste betala allt igen. Vore ju konstigt eftersom jag redan har böckerna å så... Men ska höra med dom!