¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Idag ska jag städa och kolla på folk som går förbi på väg till vallokalen.
Vilket söndagsnöje va?!
Igår sydde jag färdigt min amningskudde.
Och förra helgen beställde vi en vagn i Lkpg.
Längtar så tills vi får hämta den. Jag vill bädda den nu!
Har köpt en filmkamera.
Här ser ni en snutt av en söt liten Oscar.
Bara att ta öppna.
hem.bredband.net/andthr/OscarnyserSVCD.mpg
Har varit på söndags promenad till...Nordiska....team sportia...El-Giganten....Rusta och Netto....
Emelle
Vilken liten gullig magen du har
Tänk om min var så oxå *avis* Min är tung o otymplig
Hoppas ni hade kul i stugan!
Frog Leg-
Ja det var skönt med en brejk från stan.
Klippte massa gräs...men det verkar inte som det gjort nån verkan det heller.
Vädret var ju strålande också...en skön em med andra ord!
Nu sitter jag med en jäkla halsbränna...
Märkligt. Har inte haft det under hela graviditeten...men nu???
Idag har man varit å röstat då... Har som vanligt noll koll på det här med politik, så det får bli som det blir...
Nu har jag lite myskväll... Jonas jobbar natt å Alicia sover. Så jag sitter å gottar mig med chips å dip å ska kolla på film strax... Mysigt!
Vilken fin mage Emelle... *längtar efter bebismage*
Snart kommer nog den lille ska du se! Inte länge kvar nu!
Nu ska jag dyka ner i chipsskålen igen, hehe!
Ha det gott alla!
Å nu måste vi ju faktiskt ta å ta tag i dne där fl-träffen som aldrig blir av....
*blääääää*
Illamående illamående illamående!!!!
Nån som har lust att ta över ett tag?
Hej hej!!
Visste inte att det fanns en västerviks tråd här på fl. Och ändå har jag varit medlem i snart 2 år
hihi
Zarah heter jag, är mamma till en 1 årig bus pojke
Är fortfarande mamma ledig vill va det till slutet av året iallafall. Planerar inget syskon på ett braaaaaaaaaaaaa tag. Jag är helt utmattad. Jag kan inte riktigt se mig själv som 2 barns mamma, konstig tanke.
Anyway, jag känner inte så många i lilla västervik. Har inte cirkulerat riktift i samhället då jag blev gravid strax efter jag flyttat in, och jag isolerade mig lätt under min graviditet. Hade värsta humörsvägningar. Jobbig graviditet helt enkelt. Jag jobbade 1 mån när jag va i 6:e månaden, men jag orkade inte jobba till slutet för jag orkade inte me de tunga lyften som ingår i jobbet när man jobbar inom vården.
Men nu är jag glad igen
Känner shootingstar
gör jag iallafall hehe, hej s- star
Fin mage Emelle...
Cid jag kan tyvärr inte ta över ditt illamånde, önskar jag kunde avlasta dig lite, jag har varit i din situvation. Så jag förstår dig
Men det går över lyckligtvis.
MvH Zarah i Västervik
mama82:
jo förhoppningsvis så går det ju snart över...
hann inte ens tänka tanken att det var på väg att ge upp förrän det kom tillbaka nästan ännu värre! Men men, det är väl bara att härda ut, och TÄNK vilken söt bebis jag ska få för allt det här jobbet!