¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
nyinflyttad
Det är bostadsrätter på jurastigen, men billiga sådana. Vi köpte vår för 10 000... men tror de stigit lite sen dess. ligger väl kanske runt 15 000 beroende på lägenhetens skick å så...
Bara man inte bostätter sig på fel sida av järnvägen så
UL gick bra idag!
Jag har en liten krabat med pickande hjärta som sprattlar för fullt där inne.
Nu kan jag stoltsera med min mage och berätta för precis vem jag vill att Isak ska bli storebror!
Har vandrat omkring på små moln hela dagen....
cid- grattis:)
Är det någon som vet vilka dagar och tider och för vilka åldrar som öpnna förskolan i stan är öppen?
Emelle:
Näe, det var ju inte direkt så hemligt ALLA som såg mig visste ju med en gång, det är ju inte direkt lätt att dölja lilla kulan..
Men nu kan jag istället stoltsera med den! känns riktigt skönt, berättade för ena lillasystern i går också, hon blev glad...
Så nu är det bara gammelmormor:ar, gammelfarmor och kusinerna kvar...sen vet nog alla tror jag..
Mr o Mrs H:
Tyvärr, har ingen koll, går ju inte dit längre....men nån annan här vet säkert...
och tackar för gratulationerna
Fick hem dagiskorten idag, oj vad stor hon blivit på ett år, sån otrolig skillnad på korten!Det bästa är att jag får köpa alla kort o bara betala för gruppbilden.... tack tack! Det var tydligen nån blixtreflektion i hennes glasögon (som knappt syns), så de bjuder på porträttserien, 300 kr.!
Ensam he¨mma med barnen nu, så jag måste fixa de inför natten nu o sen ska jag dimpa ner i soffan med en kopp te o bara vila. Har varit en lååång dag idag, kom hem från skolan kl 17:30...