• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • tinkerbell74

Vad kostar det att bo en natt i stuga?

♥ Mamma till Julia-smulan 18 mån & gravid i v.27 ♥
  • liin
    Pyret 78 skrev 2006-11-12 06:32:42 följande:
    jag är ute efter en stickad kofta till mig som ser lite ut som en väst. har provat en på MQ för 500 spänn men tänkte att jag kanske kunde komma billigare undan. är det någon som sett om de har sån i ullared? åker tidigt på lördag
    Jag letade o letade efter nåt liknande igår men fann ingen ting i den stilen. Det ända jag hittade va en stickad tröja i längre modell, med djup uringning.
  • Turboathena

500 kr natten om du ska ha en stuga med fyra bäddar, tv, dusch och toalett

• livisen

gekås är ju alldeles tok-bäst! det är typ höjdpunkten på varje årstid - försöker åka dit en gång på vardera vintern, våren, sommaren och hösten.. snart är det dags igen!! :)

• sladdis på G

Ett litet tips är att åka den 13:de december på fm. Eftersom många firar lucia då, så brukar det vara lite lugnare just på morgonen.

Visst kan man beställa varor som de sedan skickar hem via post. Men vet inte vad det kostar. (beror ju på hur mycket o vad det väger)
    Ring till växeln 0346-37500 och be om att bli kopplad till order.

• skipnisse

Tack för svaren!!! Va bra att dem har Lundby prylar där, då ska jag köpa det till min brorsdotter i julklapp
    Ingen som har sett Bouncing Tiger Tail där???

• Fru Indosaurie

kan man beställa via telefon?! hade jag ingen aning om. meddela gärna mig om nån ringer och kollar hur det funkar, pris och så.

• digimax

Dom har jätte mkt barn prylar.allt från vagn och säng till babysitter leksaker nappflaskor nappar u name it!
    Bästa av allt är att jag bor nära :)
    Tar ca 40 min med bilen...nu blir ni avis va..hihi

• digimax

haha..men du man tröttnar lite faktiskt men det är bra att ha när man behöver barnkläder och prylar

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden