Inlägg från: skrattigtjej |Visa alla inlägg
  • skrattigtjej

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ankiz Online ¨¨

tack

men ja kan inte skriva in mina grader i kurvan på sidan?
    ja vet de e fel på min temp troligen
    för ingen kan ha en temp på 34.6 :-S
    Emmy
  • skrattigtjej
    Ankiz skrev 2006-10-09 16:09:06 följande:
    skrattigtjej: Nja, det låter lite väl lågt tycker jag. För att skriva in tempen klickar du på det datumet du vill skriva in tempen för, där skriver du in tempen, så visas den på kurvan sen.
    jo men de va för lågt
    hahhaha va ska ja göra?
    tempen visade ju de???

va e de som hände med mej
    gör ja fel elle nåt?

om de inte e temp menad för arm hållan... tar den exakta graderna om man tar den i armhålan ist för munnen?
    Emmy
  • skrattigtjej
    Snice skrev 2006-10-09 16:24:32 följande:
    skrattigtjej- Bums iväg och köp en ny termometer! Eller beställ på nätet från t.ex babyornot.se. En med två decimaler funkar bäst i de här sammanhangen!Lycka till!Sen är det bara att ställa frågor om det är nåt du vill veta! alltid nån som har svar...Tack ni som svarade om ÄL-testen! Det är nog hemskt olika hur de fungerar för olika personer... jag testade med OvuTell... har 7 st från billigatester hemma och de lär jag väl använda nångång framöver... Sen blir det CB om jag måste ha några...Nu ska jag iväg till en kompis! Ses ikväll!
    Hehe äsh jag ha för mej att denna temo metern måste man plussa upp 2 grader fö d ska bli rätt.. ja prova de med tills i slutet av månaden se om de stämmer detta.. annas få ja ändra kurvan sen... men så länge kör ja på de tror ja lika bra de
    Emmy
  • skrattigtjej
    Fru JD skrev 2006-10-09 18:14:43 följande:
    Hej Jozfein o Skrattigtjej: Ni är välkomna hit!! Skrattigtjej, jag får hålla med Ankiz om att de temperaturerna nog är lite för låga. Det är nog bra om du kan köpa en muntermometer precis som Snice säger.... Så att man kan se dina pluppar på kurvan
    ahaha ok
    men kan ja inte ha kurvan som ja ha den nu så länge på min sida?
    elle de e inte bra?
    ahaha ja får köpa sista i månaden då :-/
    haha... vad e pluppa aha på kurvan
    Emmy
  • skrattigtjej

hejsan alla

vadå ska jag inte ha den kurvan jag ha nu

elle va tycjer ni????

asså jag ska tralla ner och köpa termometer... Men ja ha inte penga till de nu typ
    suckar.. d ee välla försent nu?????? ja mena om äl ha vat???

ja får välla börja om på 0 sen :-/ suckar

ska man ta tempen i munnen????

då blev ja lurad på en annan tråd, då h%n sa att jag skulle ha en vanlig temp och kunde ta i armen men hallå de ha ja gjort och den stämmer inte??? sen sa h&n att ja skulle räkna 2 mer..

asså om min temp satt på 34.7 skulle ja räkna 36.7 :-S e de verkligen så?

Emmy
  • skrattigtjej
    Fru JD skrev 2006-10-10 14:33:09 följande:
    Skrattig tjej: Jag tror nog kanske att du fick lite fel råd! Det allra bästa - om man vill vara helt säker iaf - är ju ändå att ha en termometer som visar det man har. Så slipper man hålla på och plussa på.. Lycka till!
    jo de e nog bäst
    tack ja ska beställa n'r ja får penga sen
    krama
    Emmy
  • skrattigtjej
    Havssol Online

Hehe neee tack

temp fanken fungerade inte och jag måste nog tempa nästa mens ist..
    för att sambon min vill ja ändra min morgon tid att gå upp :-/

får välla helt enkelt börja sätta klockan på 06.00 varenda morgon och tempa då sen sova ush tröttsamt

nåt tips på nån bättre temp? förutom på nätet????

asså kan man använda öron temp? elle måste de  vara mun?
    Emmy
  • skrattigtjej

Brodsmulan så du mena de :-s urk analen urk urk urk... skulle ju inte tycka om och trycka upp en temp där ok vad betyder 2 punkts elle de där ni sa.. va betyde de`` ska de typ bara stå 37 då?

Emmy
  • skrattigtjej
    mala78 skrev 2006-10-11 21:57:52 följande:
    skrattig, 2 decimaler, alltså 36,54 eller liknande, att tempa i munnen går bra.
    jka men min temp visa ju så.. vrf e de så farligt med arm hålan
    Emmy
  • skrattigtjej

ja ger upp min tempning till nästa gr slutet av denna månaden

vet ej va fanken min sambos problem e han e välla trött jag går hemma utan jobb..
    får nog söka till socialen egen lya och sånt.. för vet ej om ja palla ha alla tjatandes i röven hela tiden
    suckar

Emmy
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*