~*~* Termometer beroende vänner~*~*
mina e mellan 1-10 daga
ush hur ska ja orka med gyn på måndagen den 2 november
sitte och gråter nu för min lilla syster som vat på rymmen IGEN och nu efter 4månade fri IGEN vill vi i familjen ska hälsa på henne MEN jag e inte välkomen
ja mår skit dåligt, ha gjort de hela tiden ja som trodde ja hade glömt och gömmt känslorna om de.... ja orka snart inte mera..... ja kan inte prata med nån helle nån psyskolog...
nu fatta ja vrf vi inte får barn när allt skit kretsa runt min syster.. :-/(
Hej mina vänner
jag e extremt tacksama för all stötning
tyvär så inträffa nog de jag e mest rädd för
jag känne på mej att ja ha de ärfliga endo som min mamma och stora syster har
min mens e helt orubbad så jag kan inte tempa i nuläget men ja hoppas ja får vara kvar här och på listan så länge ändå....
jag hoppas ändå att de blir operation och ja ska be dem stimulera min äl och mens så ja får de regelbundare.. så ja kan tempa mer då...
ja vill verkligen de ska hända nåt nu.. så ett titthål och operation klara jag, ja e stark.. de vet jag.. måste bara hitta den inre styrkan och böna och be om undersökning på djupet
jag e trött på att vänta nu och nu vill ja ha för svar vad de e för fel :-/ suckar
ja e rädd men samtidig känns de som en sten ha lyfts från mitt bröst.... allt komme ordna sej till de bästa jag bara vet de tror jag
som sagt hoppas ni inte ha emot att ja står kvar på listan som vi har.... så länge tills jag får svar.. krama om
hej nu ska ja te halmstad iaf
mitt i stormen
FÅNGAD AV EN STORM VIND
NATT OCH DAG
hahaha
se ya all
på söndag krama på er
hej alla ja ha sprängande huvevärk nu :-/
så ja återkomme senare.... får se hur ja mår då...
orka ej leta igenom svar osv nu rkama
hej alla
kika in snabbit
måste dra snart igen
imon ska ja te gyn :-/
ush de böja närma sej ![]()