Inlägg från: skrattigtjej |Visa alla inlägg
  • skrattigtjej

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

KEK skrev 2006-10-24 14:53:02 följande:
    Skrattigtjej ja förra omgången var inte kul hoppas det blir lite kortare mens nu - brukar vara sju dagar
    oj va långa
    mina e mellan 1-10 daga
    Emmy
  • skrattigtjej

ush hur ska ja orka med gyn på måndagen den 2 november

sitte och gråter nu för min lilla syster som vat på rymmen IGEN och nu efter 4månade fri IGEN vill vi i familjen ska hälsa på henne MEN jag e inte välkomen

ja mår skit dåligt, ha gjort de hela tiden ja som trodde ja hade glömt och gömmt känslorna om de.... ja orka snart inte mera..... ja kan inte prata med nån helle nån psyskolog...

nu fatta ja vrf vi inte får barn när allt skit kretsa runt min syster.. :-/(

Emmy
  • skrattigtjej
    Ofir1 skrev 2006-10-24 22:43:31 följande:
    Först vill jag bara säga att den 2 november är en torsdag. Jag ska nämligen också till gyn då. Men inte till KK som jag trodde. Läkaren på telefon sa att det var dit jag skulle. Men nu fick jag remiss till en våprdcentral i ställetFy vad jobbigt du verkar ha det. Med både familjeproblem och kroppen. Jag kan tänka mej att det inte är lätt. Är det en mycket yngre syster? Varför kan du inte prata med en psykolog? är det för att du inte vill eller inte kan av någon anledning.*Krama om*Cotterpin: ok, det var nått sånt jag menade. Men var inte så noga med hur jag skrev
    hehe dumma mej ja menade den 1 :-S tryckte fel...
    ahhh va mena du allva?
    men vadå skicka dem hem kallese ig??
    ja ha inre fåt nån :S konstigt

jo hon e 17år fyller 18år i maj 2007 hon ha vat "problem barn" sen hon föddes....hade navelsträngen runt halsen två varv tack vare mamma hon lever idag..blivit opererad för de dem trodde va blindtarmen men de va tunntarmsinfektion dem va tvugna sticka henne 3gr för titthål och blod proven visade inget att hon va sjuk....
    Hon började kolla på skräck filme som 10åring...
    sen givk hon med i "gäng" stöddade upp sej, mobbade (trots hon viste ja blev mobbad)
    hon började med droge och alkohol med soc inblandade
    flydde från behandlings hem flertal gr... och ja nu e hon är igen i samhället :-/ suckar
    och syskona som agera som mamor iaf vår största i allmänheten...
    Hon tycke fortf extremt synd om vår manupulerade lilla syster
    som alltid fåt sin vilja egenom genom att hjärn tvätta dem som hon älskar

ja de va lite kort om de.... så jag tror att de ligge i grund och botten till mitt mesta mående... och kanske inte mi sambo soim vägra sex...ja kanske sänder ut såna signaler att han inte våga sej på mej...... efter allt ja vat med om

och andledningen jag inte gå till psyskologe mera e att jag öppnade mig hel hjärtat i sommras för en psyskolog, lovade min kontakt person då min lilla syster rymmt igen från behandlings hem... så ja mådde extremt dåligt.... sumpade jobb chans på dagis för ja grät i 30min i stöten på toan och sen sjukanmällde mej varje dag och lät de bli en vana....

ja iaf på besöket öppnade ja mej att ja blivit psysiskt, fysiskst misshandlad och utnytjad sexuelt och ändå när ja ska gå,tar hon tag i mitt hår och smeker de medans jag kämpa att få upp drag kedjan på jackan och bara vill springa därifrån.....Hon smeker mitt hår och tala om hur vackert de e e och ja föser undan de på sidan då säger hon ska ja hjälpa dej med jackan.. ja sa nej tack ja klara de själv artig som jag är... så smeker hon mej på kinden och ner mot halsen och tala om hur söt jag är och att jag e väldigt stark...
    ja kolla p henne och får snabbt panik därifrån... rugga ihop...

hur kan man?????

asså nej de kmr ta tid igen att lita på såna... :-/

ska iaf til gyn den 1nov få se hur de går :-/    och fråga om ja kan börja tempa som jag tänkt snart då.. krama om
    Emmy
  • skrattigtjej
    Ofir1 skrev 2006-10-24 23:18:07 följande:
    ok, den 1 nov alltså. Det är på en onsdag de. Ursäkta att jag tjatar om det men vill inte att du ska gå dit på fel dag vettu.Jag tror de bara skickade kallase till mej eftersom jag fick en remiss dit. Har inte du fått det så är dte inget att oroa sig för. Det behövs inte.Jobbigt med din syster. Jag hoppas att hon kan bli "frisk" så småningom så att ni kan ha en bra relation till varanndra. Det tar väldigt hårt när det rör en familjemedlämm.Fy vilken psykolog. Det låter riktigt hemskt det du berättar. Att sånt verkligen kan händaÄr hemskt ledsen för att du behövde gå igenom det. Hoppas verkligen att du kan ta dig igenom det tids nog och lära dej lita på andra psykologer/människor i framtiden. Alla är som tur är inte likadana.Hoppas att det går bra på gyn besöket.kram
    tusen tack för allt
    krama
    Emmy
  • skrattigtjej
    Snice:

JO jag tempar ig inte just nu.. eftersom att min temp visade fel :-/ suckar..
    sen fick jag en tid för undersökning varför jag har 10 dagar mellan mensen (mens fria daga) från mensens sista dag-mensens första dag.. om du förstog...

så ja hoppas få hjälp så ja får norgulundare mens... så ska ja testa sen med äl tester och temp metoden....

Jag ska dit nästa vecka och denna veckan så slutade min mens :-/ så ja får nog tempa nästa omgång iaf suckar...

Men som svar på din fråga kortfattat: Jag tempar, men just nu har jag gjort uppehåll tills jag får nästa mens.. vilket kommer snart.... Men snart e jag igång igen...

Det e dock tråkigt att vänta..Men den som väntar på nåt gott......

ALLIHOPA

Jag komme inte kunna vara inne fredag-söndag ca för att jag ska till halmstad...
    JO kanske går till internett cafee om jag har någon gå med

får se... Men imon kan jag vara inne med och lite mer idag... krama på er
    Emmy
  • skrattigtjej

Hej mina vänner

jag e extremt tacksama för all stötning

tyvär så inträffa nog de jag e mest rädd för

jag känne på mej att ja ha de ärfliga endo som min mamma och stora syster har

min mens e helt orubbad så jag kan inte tempa i nuläget men ja hoppas ja får vara kvar här och på listan så länge ändå....

jag hoppas ändå att de blir operation och ja ska be dem stimulera min äl och mens så ja får de regelbundare.. så ja kan tempa mer då...

ja vill verkligen de ska hända nåt nu.. så ett titthål och operation klara jag, ja e stark.. de vet jag.. måste bara hitta den inre styrkan och böna och be om undersökning på djupet

jag e trött på att vänta nu och nu vill ja ha för svar vad de  e för fel :-/ suckar

ja e rädd men samtidig känns de som en sten ha lyfts från mitt bröst.... allt komme ordna sej till de bästa jag bara vet de tror jag

som sagt hoppas ni inte ha emot att ja står kvar på listan som vi har.... så länge tills jag får svar.. krama om

Emmy
  • skrattigtjej
    Jessica26 skrev 2006-10-26 06:05:24 följande:
    Då sjönk tempen igen.Jag som var säker på att det var ÄL höjningen jag hade igår så dippar tempen ner igen Välkommen tillbaka Athena hoppas att flytten har gått bra..Skrattig tjej för min del får du gärna vara kvar. Kramar till dig i massor.... Jag kommer alltid att ha en ängel
    tack så mkt synd att den sjönk :S krama
    Emmy
  • skrattigtjej

hej nu ska ja te halmstad iaf

mitt i stormen FÅNGAD AV EN STORM VIND NATT OCH DAG

hahaha se ya all på söndag krama på er

Emmy
  • skrattigtjej

hej alla ja ha sprängande huvevärk nu :-/

så ja återkomme senare.... får se hur ja mår då...

orka ej leta igenom svar osv nu rkama

Emmy
  • skrattigtjej

hej alla

kika in snabbit

måste dra snart igen

imon ska ja te gyn :-/

ush de böja närma sej

Emmy
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*