Inlägg från: skrattigtjej |Visa alla inlägg
  • skrattigtjej

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

asså nu tänker ja inte ge mejj

men eftersom jag e okontollerad som arg ska ja be min kära goda vännina ringa  gyn imon isr och boka tid... säga vad dem säga vill

men tänker inte gå vetskapen att jag kanske bara behöver en undersökning för att bli ok...

shit asså.. ja e trött på vänta.. nu få de hända nåt....

Emmy
  • skrattigtjej
    Ofir1 skrev 2006-10-20 01:13:07 följande:
    skrattigtjej: ok, vad tråkigt att åldern ska vara ett så stort hinder. Jag fyller också om några veckor, den 11/11, 20 år. Jag tycker att du gör rätt i att inte ge dej. Det måste finnas någon som kan ge dej hjälp. Ge inte upp tjejen!!!myliten: Vad bra att du tycker höjningen ser fin ut. Det känns härligt att något vdrkar "rätt". Hoppa på ett kryss om 3 dagar då.Nu undrar jag en sak:Fick positivt på ältest i dag med... inte lika starkt som i går, men med tanke på att jag tog det kl. 24:30 i natt så är det starkt.Vad betyder det..????????????????????????????A): Äl har inte varit än eftersom hormonerna då går ur kroppen direkt och du skulle inte fått pos.B): Äl kan ha varit igår eftersom du fick en temphöjning i dag och ältest kan visa på pos ett tag efter att ägget släppt eftersom det tar en stund för hormonerna att gå ur kroppen.
    jo ja ska ringa igen imon

och säga att ja vill undersöka för de där min syster och mamma hade...
    och sen om dem neka de

komme min mamma ringa dem på tisdag

och hon ta reda på rättigheterna jag har.. och tro mej dn kvinnan e inte jävlas med

för nu ja haft för ont för många gr..krama om
    Emmy
  • skrattigtjej

nu ha ja ringt.... igen

nhu ska ja veta va de e fö fel på mej

denna gr ska ja boka tid för undersökning så ja inte har ärr bilningar...

sucka om ja inte ha de.. ja  får ingen som helsrt hjälp..

ja e livrädd att de e samma sur kärring som svara idag med :-/

Emmy
  • skrattigtjej
    Fru JD skrev 2006-10-20 12:04:40 följande:
    Skrattig tjej: vi får hoppas att du får prata med någon som är lite mer förstående. Lycka till!
    tack ja håll tummarna alla som kan trolla trolla bort elaka tanten
    ta mej till en förstående tant

men min otur så vill hon säkert veta va ja ha att säga nu suckar....

ja våga knappt. dem ska ringa 12.50 haha då mitt undebara program börja

igår ringde dem 20min efter de hahaha lustigt ig

men ja va ju så dum så¨ja lämnade trots allt person nret med
    Emmy
  • skrattigtjej
    fealin skrev 2006-10-20 12:09:14 följande:
    Hejsan alla!Jag hinner tyvärr inte gå igenom era tempar nu..(har precis läst ikapp lite)...Pilsa: Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt (är det säker inte) och att du plussar snart!!! Skrattigtjej: När man läser alla dina inlägg så har du en väldigt argsint tråkig (förlåt) attityd. Kan det vara så att du har det mot dom du möter på gyn eller mv också?Tyvärr är det ju så att man blir bemött på samma sätt som man bemöter andra. Jag förstår din frustration...vi är alla frustrerade som inte blir gravida...även när vi är 35 så blir vi frustrerade.Kanske du ska fundera lite på det..lycka till och hoppas att du får hjälp.
    ja då asså ja tar all kretik som bra

jo jag ha en sjukdom som gör att ja inte kan kontrollera mitt skrivande men ändå behöver jag vara på fl och sånt för att kunna hantera de bättre...

för här finns regler osv.. och de e bra tränning för mej

likaså så ha ja agresitvt humör inåt men utåt e jag feg som bara den....

och nej ja  e hur trevlig bemötande som helst

men efte som de inte fungerade måste ja ta i för att ha ja denna sjukdomen så e de akut, och de ha sagt ja ska ha hjälp.. sa min systers läkare som operarade henne

för ligge de i släkten ska man bli undersökt....

men dem vägra, så nu denna gr får ja precisera de till de.. krama
    Emmy
  • skrattigtjej
    fealin skrev 2006-10-20 13:12:52 följande:
    skrattigtjej: Jag hoppas verkligen att du får den hjälp du behöver, oavsett vad det är för sjukdom du har i släkten. Mitt skrivande var inte menat som kritik utan snarare hjälp. Jag är en sån där otrevlig ärlig människa som säger vad jag tycker Jag hoppas att ditt arga humör inåt, mot dig själv går över när du fått den hjälp du vill ha. Det är ju inte roligt att gå runt och vara arg men inte få utlopp för det på något sätt.Nu är vi nog OT här men jag hoppas att det går vägen för dig! kram
    jo tack ja tog inte illa upp absulut inte...
    jo ja hoppas att de går bra
    men ja e hyfsat lugn
    för nu komme de igång
    nu kanske ja slippe smärtan och ta 2 iprem om inte me varenda dag för att mens värken ska gå över och kansek får äl och mens igen normalt...
    krama om

Ofir1 ;

Ja mamma vet om och min släkt vet om och mina vänner vet om jag var öppen från första bärjan allt för att jag va ganska ung när vi började försiktigt.. och vi ville alla skulle vara delaktiga "om de va att de skulle bli då" vilket vi så klart hoppade att d inte blev... tur de.... men nu e vi här och nu e vi mer än redo, växt in i de typ i tanken och studera t mk men man kan aldrig vara för förbered heller
    jo mamma hon vet om de och NU E HON MED REDO nu vill hon vi ska lyckas
    hon tjata redan om hennes hobey som e att samla bebbis kläder sen innan..
    så mkt sånt  har jag, sen som mamma tagit från syster sonen som min syster slängt bort och sen har jag en barn stol (mat) och en babbyskydd och vagga och spjälv säng och ev hema gjort skötbord (ett skrivbord) som man fälle ut, bara göra de stadigare..

hahahaha vi ska åka till henne snart och få hennes mammas gammla bokhylla.. väldigt vacker så vi slippe köpa egen sån supe glad.. men vet aldrig med mamma...

jo då så alla ha vat med från början killens släkt med.... och i hans släkt e de fortf bara vi som försöker och kämpa så de ha vat lite frågvist och massa funderinga från allas sida

och ungen komme nog inte få vara ifred om vi får nån shit ja får huvevärk med tanke på våran släkte e galna...

haha... går knappt nån dag innan dem tjata.. oj va långt de blev...

Ja du de va våran bästa år ja älska de men blir så agresiv när de e för dramtiskt som idag hope komme nog få minnes förlust shit va arg jag blir grrrrr....
    Emmy
  • skrattigtjej

ja ha kvar min temp kurva iaf... om de e ok för alla

fö att dem kanske ber mej tempa sen när ja ha undersökt mej

krama om

Emmy
  • skrattigtjej

NU E  JAG SUR IGEN

VARFÖR VARFÖR VARFÖR????  Gråter

nu fick ja till min förvåning veta av stora syster min att man måste göra titthål för att se om man har ärr bilningar och då måste man sövas.... och jag fick ingen utredning

VARFÖR SKA JA TILL KK DÅ.. VARFÖR SA HON PÅ KK INGET...

nu känns de som jag bara vill gråta allt som gick så bra...

oron komme tebax nu igen.... nu våga ja inget igen.. suckar... suckar sucka...

VARFÖR VARFÖR VARFÖR...

jaha hur ska ja nu göra??? sucka igen... snart komme tårarna... skit med

Emmy
  • skrattigtjej

Ja nu va de i rullning besöket snart..

ochj tandläkaren nästa vecka asg efter en vecka efer där ska ja te gyn

ja blotta mej hela veckan hahahaha krama om er goa människor...

Emmy
  • skrattigtjej

ankiz GRATTIS''

asså ja som tänkte köpa temp och d igen suckar.. hahahaha jag fick mensen igår..
    komme nog inte hinna köpa temp
    ha inte mkt penga kva hitta fortf inte mina 300spänn i plånboken

men ja ska te gyn snart ändå undersöka mej se om dem kan se om ja ha äl och sånt med.. får se vad dem säger ja ska stå på  mej

se va dem tycker efter undersökningen om jag ska tempa :-/

Emmy
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*