fealin skrev 2006-10-20 13:12:52 följande:
skrattigtjej: Jag hoppas verkligen att du får den hjälp du behöver, oavsett vad det är för sjukdom du har i släkten. Mitt skrivande var inte menat som kritik utan snarare hjälp. Jag är en sån där otrevlig ärlig människa som säger vad jag tycker Jag hoppas att ditt arga humör inåt, mot dig själv går över när du fått den hjälp du vill ha. Det är ju inte roligt att gå runt och vara arg men inte få utlopp för det på något sä
tt.Nu är vi nog OT här men jag hoppas att det går vägen för dig! kram
jo tack ja tog inte illa upp absulut inte...
jo ja hoppas att de går bra
men ja e hyfsat lugn
för nu komme de igång
nu kanske ja slippe smärtan och ta 2 iprem om inte me varenda dag för att mens värken ska gå över och kansek får äl och mens igen normalt...
krama om
Ofir1 ;
Ja mamma vet om och min släkt vet om och mina vänner vet om jag var öppen från första bärjan allt för att jag va ganska ung när vi började försiktigt.. och vi ville alla skulle vara delaktiga "om de va att de skulle bli då" vilket vi så klart hoppade att d inte blev... tur de.... men nu e vi här och nu e vi mer än redo, växt in i de typ i tanken och studera t mk men man kan aldrig vara för förbered heller
jo mamma hon vet om de och NU E HON MED REDO

nu vill hon vi ska lyckas
hon tjata redan om hennes hobey som e att samla bebbis kläder sen innan..
så mkt sånt har jag, sen som mamma tagit från syster sonen som min syster slängt bort

och sen har jag en barn stol (mat) och en babbyskydd och vagga och spjälv säng och ev hema gjort skötbord (ett skrivbord) som man fälle ut, bara göra de stadigare..
hahahaha vi ska åka till henne snart och få hennes mammas gammla bokhylla.. väldigt vacker

så vi slippe köpa egen sån

supe glad.. men vet aldrig med mamma...
jo då så alla ha vat med från början killens släkt med.... och i hans släkt e de fortf bara vi som försöker och kämpa så de ha vat lite frågvist och massa funderinga från allas sida
och ungen komme nog inte få vara ifred om vi får nån

shit ja får huvevärk med tanke på våran släkte e galna...
haha... går knappt nån dag innan dem tjata.. oj va långt de blev...
Ja du de va våran bästa år

ja älska de men blir så agresiv när de e för dramtiskt som idag hope komme nog få minnes förlust

shit va arg jag blir grrrrr....