Ofir1 skrev 2006-10-18 23:00:29 följande:
Jag vet faktiskt inte om man är vaken eller ej. Kanske går det på båda sätten? Jag vet inte när/hur de gör det. Men enligt vad jag läst så vill de utesluta allt annat först. Så det hoppar nog inte på dej med en titthålsop. det första de gör. Dock vet jag inte hur de ser på det när du har det i släkten. Antar att det är lite mer prioriterat då.Jag har själv aldrig gjort någonslags operation. Men jag vet själv hur jag reagerar vid tanken på en (har skjutit upp en op., som jag borde göra, i 1 år snart). Det kan kännas väldigt skrämmande.. men när man har vant sig vid tanken kan man kanske bättre fokusera på det positiva med att genom gå det.När jag misstänkte att jag hade Endo (men tror inte det lika mkt längre) blev jag helt förstörd. Men när man läser om det och hinner lugna ner sig lite så inser man att det inte alls behöver vara så hemsk. Du har ju din mamma och din syster att se på om inte annat.
Tack de betytder ohehört mkt att du skriver och att ja får läsa detta
de ha faktiskt lugnat mej
jo ja tror de e mer prioterat då.. ig skulle ja gåt tidigare, enligt sidan du skickade..
men ja fick veta de nyss
inget man direkt går och tänker på
men dem får göra titthål om dem vill om de krävs för att vi ska lyckas
bara vi slippe hormoner och allt ush
jo ja e bered på att opereras men komme isf böna dem göra de så fort som dem baa kan så ja slippe de sen....
krama om ps kk kvinnokliniken vilket ja ska ringa imon, tar dem emot män med?
tänker på min sambo.. och kan han lämna prov hemma och ta med?