Inlägg från: skrattigtjej |Visa alla inlägg
  • skrattigtjej

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

ja ska tempa när ja får penga ist

ja beställe en ny temp från nätet sen

när kan ja börja tempa sen?

Emmy
  • skrattigtjej

a vet inte inte hur länge mer jag orka kämpa

ja känne hur musten tär i mej igen

snart 2år och tankarna far runt... temp metoden komme nog aldrig fungera om jag inte har äl...

ja ska ta de stora beslutet och begära en utredning ska ringa i veckan...

krama

Emmy
  • skrattigtjej
    Brodsmulan skrev 2006-10-15 22:57:03 följande:
    skrattigtjej.. tycker du gör rätt i att ringa och få en tid *kram* Carpe diem.. man vet aldrig vad morgondagen innebär..
    tack ja vet inte dock va ja ska säga osv..
    ja får välla ta modet till mej
    men känns som ja tappat lustem
    och bara vänta på en domm
    jaja ja får ta mej i kragen
    imon e de föst tandläkaren som ska klaga på tandsten och min sönderbitna natt tandställning och nya stället på 2år ha ja bott här...
    och har aldrig i hela mitt liv flyttat utanför halmstad...
    så helt nytt ställe
    och allt.. vet inte ens hur de ser ut ungefär där inne
    så jag e lagom nervös och en manlig tandläkare hahaha...
    nej ush mina nerver..
    hahha... krama
    Emmy
  • skrattigtjej
    Ofir1 skrev 2006-10-15 22:59:44 följande:
    Jessica26: tack. Hoppas att det går bra på VUL:et. Snice: tack, det låter bra. Vad skönt att det verkar funka för dej.Jag har nu mailat den VC jag står på väntelista till och frågat vart jag kan vända mej med mina problem. Jag skulle få svar innom 10 arbetsdagar, men jag hoppas att det går snabbare.Det kanske tar lite längre tid såhär men det är skönt att få ett svar utan att krångla hit och dit.Har dessutom haft en riktigt jobbig mensvärk i dag. Har ju haft mensvärk nästan hela tiden förut, men inte så här ont. Så kanske kommer mensen i morgon eller i kväll.skrattigtjej: Fy vad jobbigt *Krama om riktigt mycket*. Jag tycker att du gör rätt i att begära utredning. Hoppas att det går bra.
    tack ja måste bara ha nån som påminne mej med
    för ja komme att fega ut och inte ringa :S
    krama
    Emmy
  • skrattigtjej

hej alla..

ja ska ringa om utredningen imon :S

min stora syster hade ärr bilningar på ägg ledarna och som hon operade innan hon blev gravid med min syster son som nu e 1.5år...

så de e kanske de som gör jag inte får redig mens? ska be dem undersöka om jah har de...

de ska tydligen vara bästa bb osv här i sverige :-S svårt tro men men

Emmy
  • skrattigtjej

ja ska ringa imon :S

till och utreda

kk ska ja ringa

shit jag som inte vill

och sånt med sjukhus

¨hh nooo asså va de tar emot

men jag måste

och sen ska jag med se om dem kan kolla med invädigt ultraljus för ev ärr på äggstockar elle ägg ledare, de går tydligen i släkten som måste opereras :S

Emmy
  • skrattigtjej
    Ofir1 skrev 2006-10-18 18:00:26 följande:
    Fru JD: Tack, jag hoppas att det verkligen blir av nu också, äl alltså.Har inte fått temphöjning än.. men det finns det ju fortfarande tid till. Jag känner mej ganska säker på att det är äl eftersom jag inte kännt så här sen 4 månader sen när jag hade mins senase äl. Hade glömt bort hur det kändes. Jag tror att jag hade äl kl. 11.44 idagSnice: Vet att det är tråkigt med BIM väntan. Men du har iaf BIM på en väldigt lyckosam dag tror jag Jag fyller år då, 11/11.skrattigtjej: Är det Endo.... din syster har? Jag funderade på om jag kunde ha de för ett tag sen. Men jag tror inte så mkt på det längre.Lycka till med att ringa i morgon.pilsa: fy vad jobbigt med oklara besked Tyvärr har jag inget vettigt att säga. Det är väl bara att vänta och ring BM antar jag. Hoppas att det är en liten och att du får reda på det snart. *kram*
    vad e endo?
    Emmy
  • skrattigtjej
    Ofir1 skrev 2006-10-18 22:04:24 följande:
    Det heter egentligen endometrios. Jag tror att det är när slemhinnan i livmoderna även växer utanför (i buken). Detta gör att man även får mens "i magen" vilket kan göra så att man får ärrbildningar på äggstockar och livmoder. Det enda sättet att diagnostisera endo är genom titthåloperation (menade du det i första inlägget?) och det är ärftligt. Så vi kanske menar samma.Jag är inte så jätte insatt i endo. Men kolla den här länken:www.endoliv.se/
    nej men fy :S
    men asså jo för dem upptökte de i titthåls operation på min syster

nej men fy bövlen nu våga ja inte gå

mamma och min största syster ha gåt igenom de och blev  gravida sen så jag hoppas isf de inte e för jäves...

syns de inte på annat sätt?
    Emmy
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*