Snice skrev 2006-12-11 05:59:39 följande:
Tröstkram till Jozfein... vet hur det känns... var där för några dagar sen. Skrattigtjej- visst får du vara med! Jag tog bort de som inte verkar tempa, men när du tempar så får du mer än gärna lägga upp dig i listan! Och fram tills du börjar tempa får du gärna hänga i tråden och diskutera temp och fertilitet!! Det var det jag var rädd för när jag "tog bort" de som verkade vara vilande... att det skulle bli upprördhet över det... Ni ska veta att det inte är illa menat utan att jag ville hålla listan "up to date" för att det skulle bli lättare för oss som är aktiva! *kram*
nej då jag tog inte illa upp jag blev bara rädd att ni inte skulle göra mej välkomen mera..
Men jag ska börja tempa snart...
Men efter detta mail från överläkaren jag var hos den 1 november på att tyda från min mail svar jag fick i ett form av brev i brev lådan idag
så e mina chanser till hjälp minimal, så ja får förlita mej att min kropp förmildra det jag inte ens har riktig diagnos vad jag har...
så jag får helt enkelt snällt föröska att sköta det själv, med tempning och allt, föröska att se om tempen e ok om jag får förändring... jag börja nog efte jul där...
för just nu har jag ingen ork just nu ja orka inte med att leva just nu
jag ha väntat 3 JÄVLA VECKOR PÅ ÅTERBESÖKET VILKET INTE VA POPULÄRT
dem trodde nog inte jag skulle ta reda på så mkt som jag gjort och käfta emot deras sätt att hantera allt detta
nu i detta brev jag fick som svar från mitt mail fösöker hon att rentvå dem och säga att dem inte gick emot min längtan om barn pg min ålder
DEM HAR HELT ENKELT INGEN BEHANDLING FÖR MEJ
dem tror detta brev dem skickade skulle hålla mej borta från dem nu på lucia på onsdag de kan dem GLÖMMA JAG OCH SAMBON SKA DIT
JA GÅR INTE UTAN ATT JAG VET VAD DET ÄR FÖR FEL PÅ MEJ VAD FÖR BEHANDLING JAG HAR RÄTT TILL OCH VAD DEM KAN GÖRA
jag ska ha allt skit skrifligt och sedan om dem fortf neka mej hjälp KAN DEM VÄNTA SEJ EN FETT JÄDRNAS ANMÄLLAN
JAG SKA ANMÄLLA DEM SÅ DE RYKER OM DE JAG HA RÄTTIGHETER, JAG HA RÄTT ATT BLI BEHANDLAD EFTER MIN SJUKDOM FAN INTE FÖR NÅT ANNAT
jag har chans att ha endometrios eftersom mamma och syster och ev mina 2 andra syrror har detta.. och jag börja bli trött på att bli bemött såhär
jag ahr väntat i 7år på att få svar och behandling, först nu som "vuxen" börja ja ta tag i mina egna problem med bara lite hjälp av mamma (vilket va nödvändingt) då dem ansåg mej som ett skämt verkade de som
ja vill bara dööö nu ja orka ingenting mera just nu ja mår skit dåligt...
med tyda på brevet så vill hon inte ha mej där hon antar välla ja vill gå ovetandes vad jag bär på elle vad jag har...
ja hatar detta dem kan inte ens erkänna sina misstag elle sina egna ord
SÅ DE KOMME STÅ ORD MOT ORD...
jag komme inte bli trodd om dem vägra skriva upp varför dem neka mej hjälp
JAG E SJUKT TRÖTT NU JA ORKA SNART INTE MERA'
oprka inte mera..... ja som sett fram emot behandling och att tempa

ja ville tempa så tempen brann i handen på mej
ja va så glad över att enkligen fått en tid, me man ska aldrig ropa hej förens man e över bäcken
AHHH JA VILL DÖÖÖ DÖÖÖ DÖÖÖ DÖÖÖ DE E INTE SÄKERT VI KAN FÅ BARN UTAN LÄKARNAS HJÄLP
ALLTSÅ MED ANDRA ORD KOMME JAG KANSKE INTE FÅ HJÄLP FÖRENS JAG ÄR 30
OAVSET HJÄLP ELLE INTE, FÖR MAMMA KUNDE EJ FÅ BARN FÖRNES EFTER 6ÅR OCH SYRRAN EFTER 2.5ÅR OCH OPERATION, DÅ VAR HON PLÖTSLIGT 26ÅR..
jag e så sjukt trött nu ja ha ingen ork till nåt mer