Inlägg från: skrattigtjej |Visa alla inlägg
  • skrattigtjej

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

hej alla jag ska börja tempa när jag har fåt svar på om jag verkliugen har pco och ja ha fåt medicin och sånt, kanske kan slippa att ta blod prov isf kan ju hoppas har hört man måste ta blod prov för att se om man har äl men kanske man inte får?

kanske måste vara fertilirets undesökning suckar...krama om

ps JAG VILL TEMPA NU men ingen idee om ja vet ja ha en sjukdom som hindra min äl

ja lever i ett svart håll just nu

• skrattigtjej

hej allihopa hur går de???

jag ska börja tempa nu i helgen tänkte jag faktiskt

men jag måste veta av er erfarna hur de går tille exakt

hur mkt e normal temp? hur vet man vilken normal temp man har?

hur länge ska man vänta om man e förkyld nu???

och hur många grader ska den sjunka elle stiga vid äl?

vilken temp bör man köpa?

• skrattigtjej

ofir kramar om dej

jag förstår dej

jag var med när min kompis plussade hade dock bara försökt i 3 månader då.. och ja stog helt besviken och bara tittade och hade gråten i halsen jag fick stå ut 9månader av hennes gnäll och tjat jag ställde upp som en kompis ska...

ja glädjes åt hennes framsteg och bebbisen som sparkade jag var ledsen när hon va ledsen lät henne prata ut

jag var där för henne och alltid...ja sträckte alltid ut en hand trots smärtan jag va med om vist de kanske blir lite mkt att få barn och så.. och lätt glömmt glömma dem som behöver prata

men ja tyckte hon kunde ägnat lite att fråga hur jag mådde

men ingenting om åhh gumman förlåt ja vet ni försöker ja ska försöka att dempa ner min glädje runt dej

jag har fåt se hennes bebbis växa från dag 1 vist de e lyckligt de med men nu ha vi försökt i 17 snart 18 månader

och vänta på ev behandling för att få bort elle lindra min pco de enda hon prata om e hennes son

jag vill bara skrika och gråta

• skrattigtjej

kikar in en natt runda ingen vaken?

• skrattigtjej

hej allihoppa hur går de???

jag vet ej om nån svarat på mina frågor

men hur e de normala temperaturen när man tempa???

och vilken daG ska man börja tempa?

kan man tempa när man har pergotime tabletter elle dylikt?

• skrattigtjej

ofir tack för dina förklaringar det hälpte mej lite jag ska kopiera de du skrev och sedan skicka till sambon så ja kan skriva ut de imon hemma och sätta upp

• skrattigtjej

athena oj då ja just de tack för påminellsen

ja tänkte inte på de '

Jag ska börja tempa snart med just de temp och våg tack igen de skulle mannen min köpa imon med

kan ja börja tempa om jag ha gåt in på 3 dje mens dagen?

• skrattigtjej

hahaha va gör ni? hahaha de va nån som skickat till min mail om nåt tv program hon undra om jag och sambon vill vara med, ja tror inte killen har sån stor lust, de handla om minskad sex lust hos patners och hur vi lever vidare i relationen.. asg jag vet inte... hm.. ja skickade efter mer info om det.. vad ska ja göra? va tycker ni? behöver råd

• skrattigtjej

fru jd jo tack din årsikt betyder mkt tack

JO jag funderade på det med.. jag mena av den andledningen nja ja vet inte, inte så roligt som du sa att bli utlämnade på de sättet kanske anonymt men inte med rediga namn elle så vi syns.. då kanske jag kunde gåt med på det tror jag...

Men asså helt så man kan se vem vi e nja... ja tror inte de :S

• skrattigtjej

hej alla jag vet inte när ja ska börja tempa

som sagt ja vänta till ja fåt gyn besöket avklarat och bort pcon

ja känne ja snart når botten och hamla snart i auk deprition ja orka snart inte mer ja orka inte

Emmy
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*