~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Fru JD tack,jo,jag fick plus i vecka 7-8 med tjejerna,hade ju hoppats på ett tidigare plus denna gången,men det verkar vara omöjligt.
jag tror nog oxå jag är gravid,det känns så i hela kroppen.:D
Fru JD tack,jo,jag fick plus i vecka 7-8 med tjejerna,hade ju hoppats på ett tidigare plus denna gången,men det verkar vara omöjligt.
jag tror nog oxå jag är gravid,det känns så i hela kroppen.:D
Tack äppleblomman,ja detta illamående,hur skumt som helst,hoppas jag får sova i natt.
hoppas jag får ett starkt plus snart,annars fattar jag inte vad kroppen håller på med.
Hej tjejer,tog en gravstav från billiga tester nu,men det var neg,buääääääää,vet varken ut eller in,trodde kärringen skulle komma i dag på jobbet men det var bara flytningar,det svaga strecket från preg testet i går syns fortfarande,men jag vågar inte lita på det.
ska inte en stav från billiga tester mäta 25 fillitjosan?
kanske kroppen jävlas med mig igen,suck.
Oj tack tjejer,väntar nog till i över morgon eller fredag,skönt att höra om billigatester myliten.
nervös är jag,hoppas ni har rätt,att jag är gravid=)
Fru Jd,tack,hoppas du och alla andra har rätt,jag tror att jag är gravid ena stunden men inte nästa.
Fru Jd,tack,hoppas du och alla andra har rätt,jag tror att jag är gravid ena stunden men inte nästa.
faktiskt så känner jag mig ganska gravid,magen molar mitt i,så har det inte varit förut,det liksom svider,tappen är stängd,lite mol i brösten men inte mycket,illamående,som kommer ibland.
men min kropp luras ju ofta,så jag vet inte vad jag ska tro.
man känner en liten inbuknad när man har hittat tappen,då brukar man känna om den är öppen eller stängd.
fealin,du måste nästan sitta ner,jag sitter på toa stolen,sedan för jag upp 2 fingrar i underlivet,då kan man känna en bulle eller vad man ska beskriva det som,i mitten på den är det en liten håla,den är öppen vid mens och äl och stängd vid graviditet.
Hej vänner,nu gråter jag ärligt talat,tog ett cb i morse,neg,tittade på testet nu när jag kom hem och samma streck har det som på PREG testet,vad ska jag tro,eller göra?
har haft jätte ont i magen i dag,trott att mensen ska komma hela tiden,men det är bara en massa flytningar.
min man ser inte dessa strecken,men ni vet hur vi tjejer är,synar med mikroskop typ.
jag mår fortfarande illa mellan varven och brösten har molat som sjutton i dag.
har fyllt väskan med bindor,för jag vet inte vad jag ska tro.