• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack ofir,börjar känna mig lite som dig,tog ett äl test som är nästintill posetivt i dag,samma som i går.
    angående ff älutplacering på din kurva,har svårt att uttala mig,har tempat så kort tid,hoppas någon annan svarar bättre.
    är så glad att du har tagit kort på dina äl test,för nu vet jag att jag ska vänta på ett exakt lika starkt streck som kontrollstrecket.

• pilsa

Tack ofir,känner mig helt galen nu,tittade på mina gamla grav test,på alla utom 1 ser jag skuggiga streck,åh min magen är sååå svullen,varför är min temp hög?
    hoppas ni inte tror jag är galen på riktigt,men jag försöker bara komma underfund med vad det är för fel på min kropp.

• pilsa

Ofir 1,klart jag vill svara på din fråga,missade den bara,jo,det var posetivt,inte lika starkt som dina posetiva dock,men man såg att de var lika starka m du förstår vad jag menar.

Tack mala och sisf,ja,jag hoppas att det händer något med min kropp,annars får jag ringa till den dyyyyyyra gynen.

• pilsa

ni är så goa allihop,vad hade man gjort utan er?
    i dag har jag jobbat och tränat så skööööööönt,försöker lägga allt detta åt sidan för ett tag nu,ser vad min kropp tänker göra.
    hoppas på äl någon gång,tog ett äl test i dag,nästan posetivt som i går,har haft samma utslag ett tag nu,vet inte vad det betyder.

Kram på er alla,är så glad att ni finns:)

Kram:D

• pilsa

En fråga om någon orkar titta på min kurva,dag 16 ser det ju ut som om jag hade äl,och vi säger att det är rätt.
    varför får man då inte mens om ägget inte blir befruktat?
    är inte det konstigt?

• pilsa

Fru jd,nä,det har jag inte gjot sedan i måndags,har inget hemma men väntar hem några billiga testet,hoppas de kommer snart.
    varför undrar du? om jag får fråga förstås=)
    tror du jag ändå är gravid?

• pilsa

Snice,nä,orkar inte med någon mer gyn just nu,har börjat med träning och försöker tänka på något annat.
    får väl se om jag kontaktar någon annan om ett tag,men jus nu finns ingen kraft,eller jo till träningen förstås.

kram och tack för att du håller koll på mig.

• pilsa

Snice,nä,jag har testat i morse med en billig sticka,inte ens en tillstymmelse till streck,så det är nog kört.
    vill bara att kärringen kommer,så vet jag att jag funkar,kanske äglossningen nästa gång funkar bättre,vem vet.
    just nu ska jag njuta av helgen,se fram emot spa i tylesand om 3 veckor,och ett julbord med partyyyyy.
    skönt att det händer roliga saker när det är som det är.

Kram

• pilsa

Grattis Bobbo =)

hej ni andra,en liten fråga,har sedan i Torsdags trott att mensen ska komma då jag har fått rosa flytningar.
    vissa flytningar har haft typ en liten blodstrimma i sig,men mensen kommer inte,blir tokig,vad kan det vara för skumt?.
    försökte få ff att sätta ut sin egen teori om när jag hade äl,funkade inget vidare,så nu har jag inte haft äl överhuvud taget enligt ff.
    fast dag 16 är väl fortfarande det troliga,eller så har jag inte älat alls.

• pilsa

hej ni andra,en liten fråga,har sedan i Torsdags trott att mensen ska komma då jag har fått rosa flytningar.
    vissa flytningar har haft typ en liten blodstrimma i sig,men mensen kommer inte,blir tokig,vad kan det vara för skumt?.
    försökte få ff att sätta ut sin egen teori om när jag hade äl,funkade inget vidare,så nu har jag inte haft äl överhuvud taget enligt ff.
    fast dag 16 är väl fortfarande det troliga,eller så har jag inte älat alls.

skriver in frågan igen,ingen med en teori?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*