• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT,jag kom fram,fick en tid på måndag,frågade barnmorskan om man kunde ha sådana smärtor om man var gravid,och om det kunde vara normalt,och hon sa att det kunde man.
    hon sa oxå att om jag fick dessa smärtorna igen skulle jag åka in akut,hon tyckte att jag skulle komma på måndag fast smärtorna gått över,så det gör jag.

• pilsa

detsamma jd,ja,det var skönt,glömde säga att hon sa oxå att det kunde vara för tidigt med ett posetivt grav test,så än lever hoppet.
    dippen i dag,vet inte vad jag ska tro om den,men den är ju inte under coverline,det borde ju vara lite posetivt

• pilsa

Tack tjejer,ni är så snälla och stöttande,det uppskattar jag verkligen.=)
    får se vad som sägs på måndag,det är ju inte långt kvar, jag är glad att,jag ringde,fast smärtan är över.

Kram:D

• pilsa

Babynr1,tack,ja,lite rädd blev man ju,men jag har inte haft någon blödning,och nu har jag inte ont,så det är ju skönt.
    hoppas på att det var något litet där inne som vill göra mig uppmärksam på att den bor i magen,annars hoppas jag att mensen kommer snart.=)

• pilsa

Tack Korpan,fast nu är det coooool lugnt i magen,fattar inte vad det var,hoppas inte det kommer tillbaka bara.

• pilsa

fealin tack,tror inte det är något allvarligt för i dag är det cooooool lugnt i magen.
    ska bli skönt att få bli undersökt så att man vet att allt stå rätt till.

• pilsa

Trevlig lördag tjejer,jag mår bra i dag,och i går oxå,inga känningar alls i magen,lite mol i dag dock men vääldigt lite,är på dag 35 i dag av 30,inga mens känningar och tempen steg,tappen är stängd.
    hoppas det bådar gott inför gyn besöket på måndag.

• pilsa

tack mala,ja,jag får försöka det,men vul blir det säkert,man kan kanske inte se så mycket i v 6 men något kanske,vad vet jag.
    önskar att jag kunde stå på mig denna gången,är så tuff när jag går dit,sedan kör de liksom över mig.
    men jag lovar jag ska försöka.

• pilsa

hoppas att de kan se en indikation åt något håll i alla fall,jag hoppas på lite tur.

• pilsa

Tack mala,räkande ut att jag kommer vara,5+2 på måndag,men det syns nog inte mer för det.
    ska bli skönt att ändå få gå och kanske få veta om man ska vänta mens eller inte.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*