~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Tack lovefool,alla tummar behövs.=)
håller tummarna för att äl inte kommer till dig förrän på fredag.=)
Tack lovefool,alla tummar behövs.=)
håller tummarna för att äl inte kommer till dig förrän på fredag.=)
Tack Snice,ja,jag hoppas ju att jag får reda på något hos gyn,vare sig det är bebbe eller mens påväg.
känsla,fast jag mår illa och magen spänner,fy,känns lite pirrigt att gå till gyn,kommer nästan skämmas o jag inte är gravid,smärtorna kanske bara var vääääldigt starka menskänningar,eller hur?:(
vill bara gråta åt min dumma kropp,och jag som var så glad nyss,suck:(
oj vad konstig mitt inlägg blev där uppe,ville säga att jag känner mig så ogravid plötsligt,fast alla symtom.
ja,kan inte fatta att jag är på dag 36,helt otroligt,mår illa just nu och känner mig sååååååå trött,vaknade 9.30,tempade ju förstås min vanliga tid,brukar ha svårt att somna om då men icke.
får se vad som syns på vul på måndag,spännande värre.
men det skulle som sagt vara heeeeeeeeeeelt otroligt.
Kram Snice=)
Vad händer med min kurva egentligen,tog tempen 6 i morse,och då är den högre än någonsin,mår illa i dag oxå,teorier någon?
Tack Bäsebus,konstig höjning i dag bara,men det borde ju vara posetivt,bättre det än att den sjönk så mycket.=)
GRATTIS ANKIZ vad roligt,lycka till med maggen=)
hm,snice,kanske du har rätt,tycker det är en riktig jojokurva jag har,men jag hoppas din teori stämmer.=)
Är sååååååå nervös inför i morgon,vet inte vad jag kommer känna om de inte kan se om jag är gravid eller inte.
ser de att jag inte är gravid,måste jag ju ta itu med problemet på något sätt,hoppas jag orkar ta itu med det i morgon.
är jag gravid,hur kommer jag känna mig då?glad?förvirrad?jag vet inte,många känslor är i svallning nu,nästan så jag önskar att jag inte skulle dit,suck.=(