• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Otroligt hur en jojokurva kan ändra sig till att bli en otroligt jäääääämn kurva.
    kroppen är ett mysterium.

• pilsa

Brödsmulan och fealin,åhhhhhh,nu blir jag nervös när ni skriver så,vet inte när jag tänker testa,har inte planerat något.
    känns som jag inte riktigt vågar,fast testen bränner i skåpet.

• pilsa

myliten,ja,känns lite kul faktiskt,men jag vågar inte tro för mycket,fast det är klart att man vill.
    mannen säger att han har gjort mig gravid denna gången,får se om han har rätt,skulle ju vara otroligt efter ett enda samlag vid äl.
    hoppas det snart bosätter sig en liten i din mage igen.

• pilsa

Fru Jd,jag vet inte exakt,men jag tror jag brukar ha 11,varför undrar du nyfis?
    är inte så haj på allt detta.

• pilsa

hmm,vet inte om jag vågar testa,testade plus i v 7-8 med mina tjejer,så det känns tidigt.
    hoppas ju att om det är något i magen så visar det sig tidigare än så denna gången.

• pilsa

Jävla cb digital,första testet fungerade inte andra visade minus,men på båda teststickorna finns ett svagt streck,har jag för lite hcg hormon i kroppen för att testa med det testet?
    jag uppfattar ju test stickorna som posetiva,men de kanske man inte ska lita på.

• pilsa

Brödsmulan,funderar faktiskt på att köpa mig ett vanligt test,för varför skulle liksom det bli ett streck överhuvudtaget på stickorna annars?
    spännande värre är det i alla fall:D

• pilsa

Tack mala,hoppas oxå.=)

Brödsmulan,ja,du har väl rätt,men jag har då aldrig fått ett extra streck på något grav test sedan jag började för 12 månader sedan.
    blir gaaaaaalen,varför skulle jag testa?
    varför skulle jag köpa krångel tes?

• pilsa

vad är gamp?
    ja,jag kommer nog köpa mig ett nytt test,men det blir väl på måndag,eller kanske i morgon.
    känner mig så frustrerad,visade mannen och han såg oxå strecket,men han fattar inget av test så han sa bara jag vet att vi har lyckats denna gången.
    får väl se om han har rätt.

blev glad när tempen steg i dag,hoppet lever i alla fall.

• pilsa

jo visst finns det en miljard olika test,men jag köper nog cb eller preg som du säger,känns tryggast så på något vis.
    önskar sååååå att jag hade fått veta i dag,blir inte klok på detta,hoppas tiden går fort.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*