• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack babynr1,du har nog rätt,tog ett ägglossnings test oxå och det är posetivt,så vad ska jag tro??

• pilsa

Tack jam,skönt att det gick bra för dig i dag.=)

Kram tillbax

• pilsa

Ofir1 tack,ja om inte kärringen har kommit om en vecka eller så måst e jag väl kolla det,hatar att ha det så här.

en fråga,till er alla,tror ni det gör något att min temp sjönk något i dag?
    mensen kanske är påväg vad tror ni?

• pilsa

Ofir vad menade du med äl testerna?
    du skrev något om det i den andra länken.

• pilsa

det började i eftermiddags,molande i magen,sedan blev det nästan olidligt att gå,detta höll i sig kanske en halvtimme,för att sedan gå över i molande.
    var på utvecklingssamtal,kände inget i magen,gick och tränade spinning,kände lite när jag tränade.
    i bilen hem höll jag på att börja gråta så ont gjorde det,mest på ena sidan av magen,kan inte säga om det är äggledaren eller sidan av livmodern.
    Nu molar det,lite grann,och brösten aj.
    tror ni jag behöver oroa mig?
    ska jag söka för detta?

• pilsa

Tack Fru Jd,ja,du har väl rätt,men nu molar det bara,värker till lite extra i sidan bara,men inte så farligt,vet inte vad jag ska tro om detta,funderar ändå på att ringa gyn i morgon och få en tid,för detta kan ju inte vara bra.:(

• pilsa

Tack Jd,ja,jag ringer gyn i morgon,vill att de undersöker mig,man blir ju orolig.

• pilsa

Mala ,korpan,tack hoppas antingen att det går över eller att jag får en tid till gyn i morgon.

Snice,nä,denna smärtan är helt annorlunda,mycket värre och inte lik någon annan gång,vet att jag hade ont med tjejerna i början av graviditeten,men denna smärtan minns jag inte.
    nu molar det bara,så det har blivit betydligt bättre.

• pilsa

Jag ger upp,fram med fredagsvinet,testade i morse igen,för typ miljonte gången,och neg.
    tempen sjönk något,men jag mår fortfarande jätte illa och mol i magen har jag.
    kanske ska ringa gyn ändå,men de är väl bara en över hoppad mens igen antar jag.
    jag bryr mig inte om vilket,bara jag får må bra,men det gör jag verkligen inte nu.

• pilsa

äppleblomman,fru jd,ja ni har rätt,försöker ringa nu men upptaget hela tiden.
    just nu har jag inte ont alls,känns jätte skönt.
    mår lite illa bara.
    vet inte vad som hände i går,men hemskt var det.
    vad tror ni om min temp dipp? mens på g?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*