~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Snice,nu är jag inte med inlägg 797,var är det någonstans?
Ofir1,jag gjorde ett test på ff skriv in en temp på 36,7 i morgon, och då visade den äl på dag 18,stämmer ju inte enligt mina beräkningar,fattar noll.
Snice,nu är jag inte med inlägg 797,var är det någonstans?
Ofir1,jag gjorde ett test på ff skriv in en temp på 36,7 i morgon, och då visade den äl på dag 18,stämmer ju inte enligt mina beräkningar,fattar noll.
Tack Fru JD nu fattar jag oxå :D
tycker det är lite konstigt med ff ändå,flytningarna äl testet och livmodertappen stämmer ju att äl är den 16 för mig,och ändå,om min temp stiger i morgon så skriver den dag 18.
gjorde ett lite test förut,är detta inte konstigt?
de borde ju inte bara gå efter tempen,då är det ju meningslöst att fylla i allt annat,eller hur?
Jessica 26 nä,jag vill ju inte ljuga,men frågan är om min termometer gör det,tror inte det är något vidare att ta tempen i örat,men jag har ingen annan just nu.
kommer tro på att jag hade äl på dag 16,allt annat stämde ju,inget stämmer ju på dag 18.
tack för ditt svar,det är inte lätt att tempa,märker jag nu,får se om jag tycker det blir lättare om ett tag.
Lite arg på ff,visst min temp är konstig,hoppar hit och dit,men allt annat tyder ju på att jag har haft äl den 16,och så skriver den den 18,vet ju inte om man vågar lita riktigt på detta om det bara är tempen som tas i beaktande.
Ofir1 jag är väl knas men jag tycker att de äl testen är posetiva,men jag kan ha fel.
Snice,tack,skönt att inte bara jag tror att äl inträffade den 16.
Grattis Magda =)
kram till alla som fått tant besök.=(
någon som vill tyda min jojokurva? blir gaaaaalen på den.
www.fertilityfriend.com/home/138f07
ja,det vill jag oxå ha,så vi hoppas att du har rätt,imp dipp låter bra=)
Kram Snice,oroa dig inte,försök koppla av,lätt att säga jag vet.
ktam på dig i alla fall,hoppas nästa vecka blir bättre.:)
Jessica,spännande,hoppas på ett plus för dig snart.=)
min kurva är som vanligt en jojo,vet inte vad jag ska tro,det enda som är annorlunda mot förra månaden är tappen,och den vågar man ju inte lita på än.
ja jessica,du har rätt,men som sagt den är annorlunda denna gången,fast det kan ju vara en massa hormoner som spökar så att den blir lite olika från gång till gång.